anonymjentebergen Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Jeg har drevet aktivt med trening på treningssenter-gruppetimer og spinnin- i en periode nå, og tenkte det var påtide å kjøpe en pulsbelte. Jeg vet det er veldig mange som har pulsklokker, men pulsbelter skal være mye mer nøyaktig. Jeg har tenkt på å kjøpe polar sitt pulsbelte som kan kobles opp mot mobilen, og viser både puls og kalorier. Er det noen som har noe erfaringer med dette? Setter utrolig stor pris på svar!!
Wolfmoon Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 De fleste som har pulsklokke, har også et pulsbelte Bare i det siste at man har fått klokker som måler pulsen (mer eller mindre nøyaktig) på armen. For å svare på spørsmålet ditt, jeg har Garmin sitt pulsbelte og kobler det rett til mobilen (og til pulsklokka jeg har på armen). Fungerer smertefritt med apper som f.eks. Endomondo. Etter at jeg har koblet de sammen første gang, finner appen automatisk pulsbelte neste gang
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Dytter denne. Jeg vil gjerne ha et pulsbelte som ikke er for dyrt og som kan kobles direkte til Endomondo. Prøver google, men det er så mye gammel informasjon. Etter hvert tenker jeg å kjøpe meg en fin, skikkelig pulsklokke, men har brukt så mye penger i det siste. Polar syncher vel ikke med Endomondo? Det er bare Garmin? Anonymkode: 2a3f5...a1c
Wolfmoon Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dytter denne. Jeg vil gjerne ha et pulsbelte som ikke er for dyrt og som kan kobles direkte til Endomondo. Prøver google, men det er så mye gammel informasjon. Etter hvert tenker jeg å kjøpe meg en fin, skikkelig pulsklokke, men har brukt så mye penger i det siste. Polar syncher vel ikke med Endomondo? Det er bare Garmin? Anonymkode: 2a3f5...a1c Jeg er ganske sikker på at de nye pulsbeltene bruker akkurat samme teknologi, så det skulle ikke være noe problem å bruke et polar pulsbelte hvis du tenker at du senere ønsker en polar pulsklokke. Så sant jeg har forstått deg riktig, da, du tenker å bruke pulsklokka med mobilen, ikke pulsklokke?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 1 time siden, Wolfmoon skrev: Jeg er ganske sikker på at de nye pulsbeltene bruker akkurat samme teknologi, så det skulle ikke være noe problem å bruke et polar pulsbelte hvis du tenker at du senere ønsker en polar pulsklokke. Så sant jeg har forstått deg riktig, da, du tenker å bruke pulsklokka med mobilen, ikke pulsklokke? Det stemmer. Tenker å fortsette å bruke Endomondo, men med puls. Hvis jeg skal investere i en bra pulsklokke som også er litt morsom (er glad i gadgets). Noen tips? Er det Polar M400 som gjelder? Leste etter jeg hadde skrevet her i går at øktene fra der kan lastes inn i Endomondo. Det er jo der vennene mine er! 😋 Anonymkode: 2a3f5...a1c
Wolfmoon Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer. Tenker å fortsette å bruke Endomondo, men med puls. Hvis jeg skal investere i en bra pulsklokke som også er litt morsom (er glad i gadgets). Noen tips? Er det Polar M400 som gjelder? Leste etter jeg hadde skrevet her i går at øktene fra der kan lastes inn i Endomondo. Det er jo der vennene mine er! 😋 Anonymkode: 2a3f5...a1c Da er jeg rimelig sikker på at du kan kjøpe deg omtrent hva som helst av nyere pulsbelter og koble til mobilen Her tror jeg det er mange ulike preferanser. Jeg har en Garmin vivoactive klokke, jeg bruker også Endomondo og overføringen dit fungerer sømløst. Jeg har aldri vært spesielt glad i Polar, men her er det nok kun smak og behag ute og går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå