AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Jeg er på hytten, i natt satte jeg opp vinduet og like etter ble det snøstorm, jeg våknet til at det hadde snødd inn i rommet. Varmeovnen ligger like under vinduet. I varmeovnen lå det masse snø. Det er ikke smeltet, men kan det være farlig??? Anonymkode: 383ca...85c
stan Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Det kan være farlig. Ikke bruk ovnen før den har tørket. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Når snøen ikke har smeltet har ganske sikkert sikringen inne i ovnen røket, den er ennsikkerhetsanordning for blant annet slike situasjoner. Sannsynligvis vil du trenge ny ovn etter denne lærepengen. Trekk ut støpselet og få fjernet snøen, om det ikke qlt er gjort. Vent til ovnen er godt tørket både innvendig og utvendig, (flere dager) og prøv om det er liv i ovnen. Vær dog obs på at sikringene i huset kan ryke og påse at du har nye før du plugger ovnen inn. Å få skiftet sikring på ovnen er ganske sikkert dyrere enn ny ovn. Anonymkode: cdcf6...b8a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå