Gjest sliten Skrevet 22. oktober 2004 #1 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er det vanlig å ha angst hele tiden, uansett hva jeg gjør eller hva jeg tenker ol.? Angsten min er helt invalidserende, sa behandleren min. Den er så stor at jeg ikke klarer å leve et normalt liv. Jeg er så lei av å ha angst hele tiden. Har hørt at de fleste bare har angst noen timer ol. hver dag og tilknyttet forskjellige situasjoner. Feks. sosial angst som er når man er ute blant andre mennesker. Men angsten min er der støtt. Har generalisert angst. Også har jeg sosial angst. Angsten min er der uansett hva jeg gjør, og jeg er så sliten. Den har vært sånn i så mange år, også orker jeg ikke å leve sånn mere. Lurer på hvor lenge jeg holder ut med denne fryktelige angsten min. Hva skal jeg gjøre? Jeg går til behandling, men har ikke blitt noe bedre. Jeg makter ikke disse dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillary Skrevet 22. oktober 2004 #2 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg vet altfor lite om angst til å svare deg, men du bør søke annen hjelp. Hva slags behandler går du til? Gå til legen og få time hos psykiater. Uannsett hvor bra alternative behandlingsformer kan være, så synes jeg du skal få deg en psykiater nå. Det kan hende du bør få noen medikamenter i en overgansfase for å komme over det at angsten er invalidiserende. Poenget må være at du orker å ta steg ut i tilværelsen igjen. Det blir litt lettere for hver gang. Selv om du bruker piller i begynnelsen, så opparbeider du deg en (ekte) styrke som gjør at du blir mindre redd... Det finnes en dle støttetilbud til folk med angst. Sjekk hos Rådet for psykisk helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 22. oktober 2004 #3 Del Skrevet 22. oktober 2004 Får du medikamenter? Hvilken type behandling får du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 23. oktober 2004 #4 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei Sliten! Føler veldig med deg.Har hatt det litt sånn jeg også.For meg har det hele tiden vært samvittigheten som har gnagd på meg uansett hva jeg har sagt eller gjort.Var jeg deg,ville jeg absolutt ha byttet behandler.Kjemi mellom deg og behandler nøkkelen til å bli "frisk".Du må åpne deg og utdype hva angsten din går på,slik at behandleren kan analysere den.Kan ofte ta lang tid før du selv kan definere nøyaktig hva du engster deg for.Ta tiden til hjelp.Ønsker deg ihverfall lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sliten. Skrevet 25. oktober 2004 #5 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg går ikke på noe medisiner nå. Men har gjort det før. Jeg fikk så mye bivirkninger og sånn. Kanskje jeg skal prøve noe annet senere. Jeg vet ikke. Tør ikke å spørre legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 26. oktober 2004 #6 Del Skrevet 26. oktober 2004 du kan bytte lege. og når ting har stabilisert seg kan du bytte en gang tul. det gjorde jeg. du må ihvertfall gjøre noe for å få hjelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå