AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Jeg har nettopp blitt nysingel, og var alltid med eksen i helgene. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på helt alene. Tenkte kanskje å lage noe god mat, sette på en film og ta meg en øl. Hva gjør dere single i helgene? Anonymkode: 50f0f...b05
Doge Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Jobber, sløver, trener, prøver ut nye matretter, rydder/vasker, spiller gitar, besøker en venn, ser på TV/film, hører på musikk, leser nyheter osv. 1
Cata Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Trener og gjør husarbeid. Dessuten henger jeg ved PC og driver med hobbyvirksomhet. Og jeg leser.
waco Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp blitt nysingel, og var alltid med eksen i helgene. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på helt alene. Tenkte kanskje å lage noe god mat, sette på en film og ta meg en øl. Hva gjør dere single i helgene? Anonymkode: 50f0f...b05 Man kan for eksempel bruke den dyrebare alenetiden til noe nyttig, - for eksempel slutte å drikke alkohol. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Drekka, pule, spy og slåss Anonymkode: baedb...ea1 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 Jobber annenhver helg. Den andre helgen brukes enten til skolearbeid, avslapping, møte med venner i byen jeg bor i, eller å reise hjem til hjembyen og treffe venner der. Anonymkode: f71df...45f
Lee Jones Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drekka, pule, spy og slåss Anonymkode: baedb...ea1 Ta toget til Moss 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #8 Skrevet 2. april 2016 Jeg er sløv. Gidder ikke så mye. Anonymkode: 65ab6...16b
Gjest Nordavind Skrevet 2. april 2016 #9 Skrevet 2. april 2016 Trene, lese, gå på cafe, gå tur, møte venner, evt gå ut på kvelden.
Migle90 Skrevet 2. april 2016 #10 Skrevet 2. april 2016 Dataspill, tur, matlaging, trening, shopping, film/serier og venner.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #11 Skrevet 2. april 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drekka, pule, spy og slåss Anonymkode: baedb...ea1 Idrettsrussen det er oss. Anonymkode: a7d5e...aa4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #12 Skrevet 2. april 2016 Som singel i helgene er alt lagt opp til lørdags kveld. Steller meg og gjør meg klar til å dra ut på byen på lørdagen for å skaffe meg ons. Søndagen ligger jeg enten fyllesyk hjemme alene eller i et fremmed soverom hvor jeg våkner opp med en jente som ser mye styggere ut enn da jeg var god og full.. Anonymkode: 3321e...7ff 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #13 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som singel i helgene er alt lagt opp til lørdags kveld. Steller meg og gjør meg klar til å dra ut på byen på lørdagen for å skaffe meg ons. Søndagen ligger jeg enten fyllesyk hjemme alene eller i et fremmed soverom hvor jeg våkner opp med en jente som ser mye styggere ut enn da jeg var god og full.. Anonymkode: 3321e...7ff Ville trodde dette var ironi, men det er kanskje den tragiske virkeligheten, som jeg ikke skjønner at noen velger. Anonymkode: 65ab6...16b 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #14 Skrevet 2. april 2016 Leser, farger i fargelegging for voksne bøkene, matlagning, baker noe godt og fryser så jeg har noe godt til når jeg får besøk, ser på tv, netflix etc, går på tur, ut på besøk eller inviterer til besøk Anonymkode: becb1...953 1
Cashbah Skrevet 2. april 2016 #15 Skrevet 2. april 2016 Gjør hva nå enn jeg vil. Har jeg jobbet mye i det siste lager jeg meg en god middag, kjøper dyr vin og ser på en film. Er jeg mer i det sosiale hjørnet kan jeg dra ut med venner og treffe nye mennesker eller dra på date med en kjekkas. Trenger leiligheten en oppfriskning, kan jeg dra ut for å kjøpe nye møbler eller interiørartikler, eller rett og slett ta en heldags vask av leiligheten. Hvorfor noen vil gi opp en så selvstendig liv er helt uforståelig for meg
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #16 Skrevet 2. april 2016 Ligger langstrakt som et slakt i senga og ser på TV-serier. Neida... Selv om det er en viss sannhet i utsagnet gjør jeg hva jeg vil. Som regel blir det lesing, film, eventuelt spilling, matlaging (evt. baking) og mulig venninnetreff. Jeg liker uansett å ha helgene for meg selv, så jeg har ikke noe ønske om å tilbringe de noe annerledes. Anonymkode: 7b56e...513 1
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. april 2016 #17 Skrevet 2. april 2016 Spiser is og hører på ballader.. Neida, liker ikke is
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 2. april 2016 #18 Skrevet 2. april 2016 Ser på mine colombianske telenovelas. Hører på reggaeton, leser, rydder, husarbeid, trener, er med venner. Har det egentlig ganske hektisk jeg
Inwe Skrevet 2. april 2016 #19 Skrevet 2. april 2016 Denne helga skal jeg ut med venninner. Forrige helg og helgen før der har jeg vært ute å spist med to forskjellige venninner. Er stort sett sosial eller på jobb i helgene. Søndagene drar jeg ofte på søndagsmiddag til mine foreldre evt ligger rett ut på sofaen
Coronas Skrevet 2. april 2016 #20 Skrevet 2. april 2016 Jeg trener, lager meg god mat, drikker øl, vin og cognac og lytter til musikk. Surrer på nettet eller ser på viaplay/tv. Leser bøker og nyter alenetid. Noen ganger drar jeg til venner. Men det skjer ikke så mye der da de er etablert og drar ikke ut lengre.. Har ikke så mange single venner, så byen er utelukket dersom det ikke dukker opp en date
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå