AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Jeg har plutselig fått flere kviser, også på skuldrene. Kommer dette til å vare hele svangerskapet? Anonymkode: 3a40f...037
Hadley Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Er ikke gravid, men kviser kommer av hormoner. Så ja, det er ikke helt usannsynlig at de kanskje vil vare hele svangerskapet. De kan kanskje bli bedre, så verre igjen. Det jeg KAN si deg etter 10 år+ med hudlege og eksperimentering er at kremer og slikt ikke hjelper mot kviser. Så spar deg pengene ved å prøve noe sånt. Det er hormoner som gir kviser og det stoppes ikke av kremer. De kan bli kvitt de du har, men de ikke stoppe nye. Jeg ville bare akseptert det som en kjip bivirkning av graviditeten. Muuuulig du kan prøve antibiotika, men aner ikke hvordan det er under graviditet og effekten er bare midlertidig uansett. Mulig det blir bedre av seg selv ettersom kroppen din blir vant til hormonene uansett! Kviser er i alle fall ikke uvanlig under graviditet.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Jeg fikk ekstremt med kviser i starten av graviditeten (mer enn i puberteten og over hele overkroppen og hodet), men det roet seg i 2. trimester. Ingenting hjalp, så det viktigste var bare å holde huden ren og ikke klore på dem så det ikke ble infeksjon. Hadde en kvise her og der resten av svangerskapet, og fikk litt tilbakefall etter fødsel, men det vil nok normalisere seg sammen med hormonene Anonymkode: 22311...b99
Fiberhusk Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Jeg fikk plutselig flere store underjordiske kviser i ansiktet og på ryggen i første trimester. Nå i andre er det gått over, heldigvis
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Takk for svar! Jeg er i første trimester jeg også, så da krysser jeg fingrene for at det går over før sommertøyet skal på! 😊 Anonymkode: 3a40f...037
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 I tredje kommer det tilbake, verre enn noen sinne Neida, her er vel ingen fasit, men jeg er snart høygravid og har aldri hatt så stygg hud før. Rygg, bryst og ansikt er grusomt feit og kvisete og i ansiktet kommer det store underjordiske kviser og har EKSTREMT med hudormer. Æsj. Anonymkode: 4537c...ece
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 Masse kviser hele første og tredje trimester her. 3 uker siden fødsel og det ser ut til å ha roa seg litt nå. Anonymkode: e91a4...755
supernaturalfan Skrevet 2. april 2016 #8 Skrevet 2. april 2016 jeg har MYE kviser i nakke,på rygg og skuldre. helt grusomt. og fikk endel i ansiktet rundt uke 8-9. dette gav seg etter noen uker. er nå 15 uker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå