AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Inspirert av tråden "Bitreste melding du har fått", tenkte jeg det hadde vært gøy om noen hadde hatt lyst/turt å dele den bitreste meldingen dere har sendt til noen etter å ha blitt avvist? ☺️ Anonymkode: a67c8...80c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Ha ha. Her har man jo ikke lyst å avsløre seg. Men det var en elsker jeg var veldig tent på/betatt av som behandlet meg ganske kaldt, og han ignorerte meg på melding etterpå når jeg spurte hvordan han kunne behandle meg sånn osv. Jeg ble vel litt desperat fordi jeg var så såret. Men når han omsider svarte meg med en kort, veldig avvisende melding, avsluttet jeg med: "Jeg unnskyldte deg fordi jeg trodde du hadde et problem. Men du er rett og slett bare er en skikkelig ekkel, iskald fyr." Et halvt år etterpå tok han kontakt på melding, men da klarte jeg å ignorere han. Så litt verdighet fikk jeg til slutt. Anonymkode: 77f48...c69
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Jeg er visst den eneste her som har sendt en skikkelig bitter melding. Anonymkode: 77f48...c69
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 "Fuck off!" Og helt sikkert mye annet ræl som jeg ikke husker nå. Men jeg har lært og skal aldri gjøre det igjen. Om jeg (mot all forventning) skulle motta bitre meldinger fra noen, kommer jeg til å synes synd på dem, for jeg hvor vondt de må ha det. Forhåpentligvis blir jeg ikke en som forårsaker slikt. Anonymkode: 796c3...77e
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Har veldig lyst å svare med et refreng fra en eller annen sang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå