AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #21 Skrevet 2. april 2016 Et øyeblikk siden, Mis(s)Understood skrev: Slike holdninger er ikke noe å skryte av. Hvem var det som stjal fra fellesskapet sa du? Stjeler fra fellesskapet? Det er tilfeldig at vi er en gjeng mennesker med et gigantisk oljefond. I større skala stjeler alle vi i Vesten fra det globale fellesskapet. Anonymkode: cb211...418
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #22 Skrevet 2. april 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg misunner deg! Søk uføretrygd snarest, hva er vel bedre enn fast og stabil inntekt og fri dagen lang? Anonymkode: cb211...418 Jeg misunner dem som kan jobbe, ha familie/venner, god helse, det å ha en jobb og føle seg nyttig og at man mestrer hverdagen. ts Anonymkode: f13ba...8a7 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #23 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg misunner dem som kan jobbe, ha familie/venner, god helse, det å ha en jobb og føle seg nyttig og at man mestrer hverdagen. Alt dette kan du gjøre med uføretrygden også. Anonymkode: cb211...418
Gjest Klaveret Skrevet 2. april 2016 #24 Skrevet 2. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg misunner deg! Søk uføretrygd snarest, hva er vel bedre enn fast og stabil inntekt og fri dagen lang? Anonymkode: cb211...418 Huff
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #25 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: NAV bør kanskje igangsette kontroller av uføre, slik at slike "kosere" får noe annet å bruke tiden sin på..... Anonymkode: eeb3c...4a0 De har det,og snytere blir tatt stadig vekk... Anonymkode: 316f3...211 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå