AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Hva tenker dere om eksemplene i videoen? Hvordan kler du deg evt når du har på tights uten å være på trening? http://www.minmote.no/#!/video/126018/slik-styler-du-tightsen-til-hverdags Anonymkode: 442a6...ae6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Den 1.4.2016 at 1.14, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om eksemplene i videoen? Hvordan kler du deg evt når du har på tights uten å være på trening? http://www.minmote.no/#!/video/126018/slik-styler-du-tightsen-til-hverdags Anonymkode: 442a6...ae6 Man bruker ikke tights når man ikke har vært på trening eller skal på trening. Punktum. Anonymkode: c1813...072 10
PatrickBateman_ Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Huff, må si meg enig. Hold treningstøy til trening. Det i videoen så ut som et antrekk man har på seg dersom man trener etter jobb/skole og drar hjem for å dusje. Treningstights og fin kåpe over... 3
lenavanilla Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Treningstightsen bruker jeg på trening og evt. til og fra. Skjønner ikke hvorfor man skal bruke den ellers, finnes mye annet som er finere å ha på seg... 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 Treningstights kun til trening og turer. Vanlig tights til andre anledninger. Begge deler blir brukt med lang overdel som dekker rumpe og skritt. Anonymkode: 7af47...5d4 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Jeg bruker treningstights på jobb(har en litt fysisk jobb) og da med en topp som dekker skrittet og det meste av rumpa. Hender og jeg tar på meg treningstights for å gå på butikken. Anonymkode: 45590...f11 2
peppermyntete Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Man bruker ikke tights når man ikke har vært på trening eller skal på trening. Punktum. Anonymkode: c1813...072 Dette! Treningstights er IKKE en hverdagsbukse. Har til og med sett folk bruke det på byen med høye hæler til og hele pakka, ser helt latterlig ut. 3
PatrickBateman_ Skrevet 4. april 2016 #9 Skrevet 4. april 2016 6 timer siden, peppermyntete skrev: Dette! Treningstights er IKKE en hverdagsbukse. Har til og med sett folk bruke det på byen med høye hæler til og hele pakka, ser helt latterlig ut. Hahaha tuller du?!😂😂 3
peppermyntete Skrevet 5. april 2016 #10 Skrevet 5. april 2016 5 timer siden, Eneleh skrev: Hahaha tuller du?!😂😂 Dessverre er det sant
Clarity Skrevet 5. april 2016 #11 Skrevet 5. april 2016 (endret) Den derre trenden med at man skal bruke treningstight til hverdags minner meg om jobbebuksetrenden som var for noen år siden, da alle gikk i velourdress. Eller enda verre - pysjbuksetrenden som var før der igjen. Ingen av de tre overnevnte trendene ser nevneverdig pene ut. Endret 5. april 2016 av Clarity 1
loffen Skrevet 5. april 2016 #12 Skrevet 5. april 2016 23 timer siden, peppermyntete skrev: Dette! Treningstights er IKKE en hverdagsbukse. Har til og med sett folk bruke det på byen med høye hæler til og hele pakka, ser helt latterlig ut. Nei, bare nei. Jeg bruker kun tights på trening/tur evt. til og fra. MinMote er som alltid helt på trynet. 4
Jolene Skrevet 8. april 2016 #13 Skrevet 8. april 2016 Treningstights er for trening, ikke til å vandre rundt med på shopping. Ser rett og slett latterlig ut.
Perelandra Skrevet 10. april 2016 #14 Skrevet 10. april 2016 Nei nei nei, dette er ikke pent! Som mange av dere skriver, treningstights er for trening. Den kan til nøds også brukes for luftetur med hund eller barnevogn, men ikke noe man går med ellers. Særlig ikke sammen med treningstopp (eller er det sports-bh?), kåpe og veske.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #15 Skrevet 10. april 2016 Helt greit spør du meg. Bruker det ofte. Voldsomt så folket er imot bruk av tights til vanlig... Å gå med joggesko til daglig som jo er ment å løpe i, er det få som reagerer på. Anonymkode: 3381f...f22
zaco Skrevet 11. april 2016 #17 Skrevet 11. april 2016 (endret) Damer flest kler tights veldig bra, og tights er utvilsomt sexy, men alt handler om timing, tights hører hjemme på trening, evt som koseplagg hjemme. På samme måte er bikini også sexy, ved bassenget eller på stranden, ikke bak handlevogna i butikken. Enkelte er så opptatte av å være sexy, at de blir helt fartsblinde. Endret 11. april 2016 av zaco 1
Jolene Skrevet 11. april 2016 #18 Skrevet 11. april 2016 Den 10.4.2016 at 11.33, AnonymBruker skrev: Helt greit spør du meg. Bruker det ofte. Voldsomt så folket er imot bruk av tights til vanlig... Å gå med joggesko til daglig som jo er ment å løpe i, er det få som reagerer på. Anonymkode: 3381f...f22 Joggesko er også bedre for føttene å gå i enn mange andre sko. Dessuten er det bedre for ryggen, knær, hofter etc. På hvilken måte kan dette sammenlignes? Hvilke helsefordeler har du av å gå i tights?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #19 Skrevet 11. april 2016 10 timer siden, Jolene skrev: Joggesko er også bedre for føttene å gå i enn mange andre sko. Dessuten er det bedre for ryggen, knær, hofter etc. På hvilken måte kan dette sammenlignes? Hvilke helsefordeler har du av å gå i tights? Hm, kanskje helsefordelen består i lange blikk fra menn som øker hennes selvtillit? Anonymkode: dfeb3...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå