Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 Hjelp!! Hva kler man på seg når man skal på slike show som Nordic Music Award???
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2004 #2 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg tror jeg hadde gaatt for en dose "ut-paa-byen"-klaer
Carmen_ Skrevet 22. oktober 2004 #3 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg tror jeg hadde gaatt for en dose "ut-paa-byen"-klaer jepp...samme her
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #4 Skrevet 22. oktober 2004 Tenkte på det jeg og, takk. Men betyr det tøffe jeans, kul topp etc? Eller er det mer snakk om svarte dresbukser etc...? Hilsen grønn.. (og rød :oops: )
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2004 #5 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg ville nok gått for noen kule jeans, en topp som synes, fokus på belte, sko og veske, gjøre noe morsomt med håret etc.
Gjest gloria Skrevet 23. oktober 2004 #6 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg ville nok gått for noen kule jeans' date=' en topp som synes, fokus på belte, sko og veske, gjøre noe morsomt med håret etc.[/quote'] Nå fikk jeg lyst til å stæsje meg opp å gå ut på byen!!
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2004 #7 Skrevet 23. oktober 2004 gjøre noe morsomt med håret etc. Men ikke lag haaret saa hoyt at vedkommende som sitter bak deg ikke ser showet,.. (Hvis du sitter paa "flatedelen" under showet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå