AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Hvilke egenskaper setter du mest pris på hos dine nærmeste venner? Hvilke egenskaper setter du mest pris på ved deg selv? Anonymkode: 52e28...541
Gjest Blomsterert Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Mine venner har interesser,være engasjert i noe. Og de må ha toleranse,selvtillit og humor. Ellers vil jeg gå de på nervene. Egenskap jeg liker best ved meg selv er at jeg finner mennesker interessante. Det er få jeg stiller meg likegyldig til. Og at jeg har mot. Jeg gjør akkurat det jeg vil,uavhengig av hva andre måtte mene. Og at jeg har innsett at kritikk er bra!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Empati, forståelse, omtanke. Anonymkode: 53165...87a
Cashbah Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Lojalitet er den viktigste egenskapen. Mine venner har også god sans for (mørk) humor, og tar seg ikke nær av noe. Vi kan krangle høylytt den ene dagen og være perlevenner den neste, det liker jeg!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 For meg er det viktig at vi både kan være seriøse, men også tulle. De beste vennskapene jeg har, er de hvor kan tulle på hverandres bekostning, samtidig som vi vet at vi ALDRI ville gjort noe for å såre hverandre og at vi alltid vil være der for hverandre. Anonymkode: 84f55...83a 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 De må ha mange av de samme hobbyene som meg. De må ikke være arrogante, brautende, eller "ta mye plass". De må helst være single eller i langdistanseforhold. Gidder ikke sånne som allid skal ha med dama på slep. De må være høflige og ha god bordskikk. De må ikke sitte med nesa i mobilen når vi skal sosialisere.
JC9 Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 Min nærmeste venninne er klok, god lytter og ærligheten sjøl. Vi vet hvor vi har henne. Min nærmeste kompis er morsom, reiseglad og veldig omsorgsfull. Jeg setter pris på sånne i livet mitt. De er mentalt sterke, som meg. Min beste egenskap er at jeg bryr meg og er full av empati for alle arter. Og så er jeg flink til å få til noe og strekker meg langt for å nå målet mitt. Sterk.
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 2. april 2016 #8 Skrevet 2. april 2016 Lojalitet, tålmodighet, ærlighet, humor og må være med og finne på morsomme ting. Er ganske stor takhøyde blant mine venner, vi vet vi kan snakke om alt. Men kan også sette hverandre på plass dersom noen blir fornærmet eller noe. Siden jeg elsker å reise er det et pluss med venner som vil bli med på tur.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #9 Skrevet 2. april 2016 Egenskaper jeg setter pris på hos venner er å være inkluderende, lojale, forståelsesfulle og lite dømmende. Ettersom humor er viktig for meg har de fleste vennene mine en humor som er kompatibel med min. Det er også viktig at vi har en så komfortabel relasjon at vi ikke er redd for å vise den vi egentlig er. Å ta seg selv lite høytidelig innad i gruppen er derfor ganske viktig. Med alderen har jeg satt mer grenser for meg selv og da krevd litt mer når det gjelder vennskap. Anonymkode: b9308...12d
caskerette Skrevet 2. april 2016 #10 Skrevet 2. april 2016 Evne til å glede seg på andres vegne, vise engasjement og interesse for andre enn seg selv. De fleste vennene mine har den egenskapen, så legger jo merke til hvem som ikke har det ;-) Setter også stor pris på de som jeg har felles interesser og felles humor med, føler meg utrolig heldig som har de vennene.
John_Felipe Skrevet 2. april 2016 #11 Skrevet 2. april 2016 Lojalitet At de er 100% seg selv! Takler ik fake mennesker Sjenerøs for både i gjengen og andre. Vi alle HATER gjerrige mennesker. Gode manerer mot andre mennesker! Vi er ofte drittsekker mot hverandre på en tullette måte men vi forventer at alle skal oppføre seg mot andre! Spesielt mot kvinner og barn! Jeg er veldig heldig som har 4 veldig gode venner. Vi har klart å holde sammen i mange år både i vonde og goder tider (høres ut som et ekteskap ) Selv om han ene har flyttet 1 time unna pga av jobb vil han alltid være en av oss og vi prøver å samles så ofte vi kan. Har en av oss det dårlig så er det ingen spørsmål, vi stiller opp for hverandre uansett hva. Har hendt flere ganger der vi tuller og plutselig begynner serr å sloss med hverandre, men vi har 24 timers sur regelen! Etter 24 timer uansett hva som skjedde møtes vi bare og ler av det, helst over god mat
Tibbie Skrevet 2. april 2016 #12 Skrevet 2. april 2016 De må være morsom, litt crazy og ha den egenskapen mange kvinner av Kvinneguiden mangler: empati og forståelse. Kunne aldri hatt en dømmende venninne.
Gjest Jessica Skrevet 2. april 2016 #13 Skrevet 2. april 2016 De må være generøse, empatiske, glad i mat og gode samtaler også må de elske mennesker, og være positive og inkluderende 😀
exictence Skrevet 2. april 2016 #14 Skrevet 2. april 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke egenskaper setter du mest pris på hos dine nærmeste venner? Hvilke egenskaper setter du mest pris på ved deg selv? Anonymkode: 52e28...541 Setter pris på at de tar ting i beste mening, ser stort på ting. At de er positive og opptatt av at alle skal ha det hyggelig og kjekt. Ærlighet. Hva jeg setter mest pris på hos meg selv? Hm, .... prøver alltid å inkludere alle, er positiv, har lyst til å bli med på nye ting, kan lytte, ærlighet.
Cathrine88 Skrevet 2. april 2016 #15 Skrevet 2. april 2016 De må ha humor og være kjemisk fri for dramaqueentendenser. Jeg har sterk allergi mot drama. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #16 Skrevet 2. april 2016 9 timer siden, Herr Heftig skrev: De må ha mange av de samme hobbyene som meg. De må ikke være arrogante, brautende, eller "ta mye plass". De må helst være single eller i langdistanseforhold. Gidder ikke sånne som allid skal ha med dama på slep. De må være høflige og ha god bordskikk. De må ikke sitte med nesa i mobilen når vi skal sosialisere. Hva gjør du når dere blir eldre og alle er gift eller samboere? Anonymkode: 63838...074
Elisha Skrevet 2. april 2016 #17 Skrevet 2. april 2016 Setter pris på ærlighet, lojalitet, at de støtter meg, og at vi gjerne har noen felles interesser. Jeg avskyr også drama.
Zienna Skrevet 2. april 2016 #18 Skrevet 2. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør du når dere blir eldre og alle er gift eller samboere? Anonymkode: 63838...074 Kanskje som jeg? Av en venninnegjeng på åtte er jeg den eneste som (fortsatt) er gift. Jeg har aldri med meg mannen når vi treffes. Vi reiser på ferieturer sammen, har damefester, går i marka sammen, på kafè og konserter. Har aldri mannen med. Han tilhører ikke venninnegjengen
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #19 Skrevet 2. april 2016 Jeg setter mest pris på at mine nærmeste venner er der for meg, støtter, lytter, ler og gråter med meg. Jeg har et fantastisk nettverk rundt meg nå, med personer som åpent og ærlig involverer meg i sitt liv og ønsker å ta del i mitt. Det jeg kanskje liker aller mest med mine venner er at vi ikke driver med spill for hverken galleriet eller oppmerksomhet - det er ingen dramaqueens, bare voksne, oppriktige mennesker. De beste i verden faktisk ❤️ Min aller beste evne er at jeg er en super lytter. Helt fra jeg var liten har jeg vært en lojal person folk har kommer til ved behov for å lette hjertet, og det er faktisk en enorm tillitserklæring å få være den som blir betrodd selv de vanskeligste tankene. Jeg er også veldig flink til å bidra der jeg kan når venner trenger hjelp til noe praktisk, samt at jeg kan være rå på problemløsning når andre står fast. Min kanskje aller beste evne er noe som går i arv i vår familie, nemlig stor takhøyde og rom for alle. Jeg deler ikke mennesker inn i samfunnslag eller rangerer noen etter status i venneflokken min, de er alle mennesker og like mye verdt. Anonymkode: f90eb...cc5 1
Zienna Skrevet 2. april 2016 #20 Skrevet 2. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg setter mest pris på at mine nærmeste venner er der for meg, støtter, lytter, ler og gråter med meg. Jeg har et fantastisk nettverk rundt meg nå, med personer som åpent og ærlig involverer meg i sitt liv og ønsker å ta del i mitt. Det jeg kanskje liker aller mest med mine venner er at vi ikke driver med spill for hverken galleriet eller oppmerksomhet - det er ingen dramaqueens, bare voksne, oppriktige mennesker. De beste i verden faktisk ❤️ Min aller beste evne er at jeg er en super lytter. Helt fra jeg var liten har jeg vært en lojal person folk har kommer til ved behov for å lette hjertet, og det er faktisk en enorm tillitserklæring å få være den som blir betrodd selv de vanskeligste tankene. Jeg er også veldig flink til å bidra der jeg kan når venner trenger hjelp til noe praktisk, samt at jeg kan være rå på problemløsning når andre står fast. Min kanskje aller beste evne er noe som går i arv i vår familie, nemlig stor takhøyde og rom for alle. Jeg deler ikke mennesker inn i samfunnslag eller rangerer noen etter status i venneflokken min, de er alle mennesker og like mye verdt. Anonymkode: f90eb...cc5 Heldige de som har en venn som deg! Romslighet er ordet, og det er den fineste egenskap man kan ha )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå