Philosophia Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg er på jakt etter fine visdomsord. Vet du om noen?
Gjest kenneth Skrevet 23. oktober 2004 #3 Skrevet 23. oktober 2004 Sjekk ut http://www.ordtak.no/ Finnes også plenty med andre kilder på nettet. Ellers har jeg sans for det jeg hadde på russekortet mitt : "Gå ikke under en Vibromax i fart". (En Vibromax er en dampveivals)
Gjest Chrizzy Skrevet 23. oktober 2004 #4 Skrevet 23. oktober 2004 Det finnes to typer mennesker i verden! De som plukker seg i nesen mens andre ser på, og de som ikke gjør det
*Lillian* Skrevet 23. oktober 2004 #5 Skrevet 23. oktober 2004 Det finnes jo flust av visdomsord, da. Men det kommer an på i hvilken sammenheng du trenger dem? Skal det være morsomme ordtak eller skal det være fine kloke ord eller hva? Venner er som lyktestolper. De gjør ikke den mørke veien noe kortere, men de gjør den enklere å gå. Lillian
Philosophia Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2004 Kloke ord, ikke morsomme. Takk for tips om den siden, skal se hva jeg finner der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå