Gå til innhold

Jeg mmå ta urinprøver hos fastlegen for å bekrefte at jeg har sluttet med hasj

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer egentlig det? Skal det stå en og se på meg mens jeg tisser? Slutta med hasj for lenge siden, men kjenner jeg gruer meg til å matte tisse foran andre.

Anonymkode: a40a8...eb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel litt på årsaken til at du må ta disse tisseprøvene. Men vil nå tro at du må tisse mens det er noen andre i rommet. Men det spørs litt på om det er i regi av kriminalomsorgen, barnevern osv.

Anonymkode: 41c65...941

AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg greie på sånt, men jeg er helt sikker på at du får tisse i fred. De kan nok se på urinen at den er din.

Lykke til!!! Se positivt på det!!!

Anonymkode: c9fb5...d42

Skrevet

Jeg tar prøver hver uke(skal ihvertfall) og jeg får tisse i fred ,men det er ett lite vindu inn til doen ,men de står ikke og glor på deg nei.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan det er hos legen din, men jeg satt på venteværelset hos min fastlege og der satt det en gjeng narkoman/eksnarkomane. De var mest sannsynlig der for å få metadon fordi den ene etter den andre kom ut fra prøverommet med en kopp og forsvant på toalettet for så å gå tilbake til prøverommet, så jeg vil tro at du får gjøre dette alene på toalettet

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fungerer egentlig det? Skal det stå en og se på meg mens jeg tisser? Slutta med hasj for lenge siden, men kjenner jeg gruer meg til å matte tisse foran andre.

Du går inn på toalettet sammen med en av de ansatte på legekontoret. Tisser i glasset og gir det fra deg. Den ansatte går ut, og du får gjort deg ferdig alene. Hensikten er at du ikke skal kunne ha med deg urinprøve til legekontoret og  helle den opp i glasset du får tildelt, eller gjøre andre "knep" vi på legekontorene vet kan bli gjort for å "lure" deg til en ren urinprøve. 

Tror de sliter mer de som må stille hos barnevernstjenesten for å ta urinprøve med en sksbehandler fra bv tilstede, om det kan være noen trøst. Sånn blir det når du har drevet med ting du skulle holdt deg unna. 

Anonymkode: 37adb...865

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, lovedrug skrev:

Jeg tar prøver hver uke(skal ihvertfall) og jeg får tisse i fred ,men det er ett lite vindu inn til doen ,men de står ikke og glor på deg nei.

Men hva hvis det er umulig å tisse foran andre? Hvor lenge må du ta urinprøver?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør jo ikke det ,og du kan kreve at det kun er kvinner som er utenfor vinduet. Nei jeg vet ikke ,har gått på det en god stund allerede. 1 år ca,har ikke tatt på en stund.Jeg går ikke til lege ,men lav terskel opplegg igjennom kommunen .

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som lar en pasient tisse uten å se på, og fysisk være tilstede, gjør ikke jobben sin. Kommer dette frem, har hele urinprøvekontrollen ingen verdi. Særlig om den er en del av en barnevernssak eller andre tiltak. 

• Liker 4
Skrevet
Den 1.4.2016 at 22.43, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke jeg greie på sånt, men jeg er helt sikker på at du får tisse i fred. De kan nok se på urinen at den er din.

åpenbart.

I hvilken regi er denne kontrollen? Mest sannsynlig blir noen med inn når du tisser, og de kan ikke se på urinen at den er din.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Den 1. april 2016 at 22.43, AnonymBruker skrev:

Hvordan skulle de sett det på urinen mener du? 

Anonymkode: d27ab...813

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som lar en pasient tisse uten å se på, og fysisk være tilstede, gjør ikke jobben sin. Kommer dette frem, har hele urinprøvekontrollen ingen verdi. Særlig om den er en del av en barnevernssak eller andre tiltak. 

Besvarer jo ikke helt spørsmålet. Hva gjør man om personen ikke klarer tisse foran andre? Altså jeg for eksempel klarer nesten ikke tisse en gang om det står en person i kø utenfor når jeg er på offentlig toalett. Har jeg heldigvis ikke gjort noe som vil medføre at jeg må ta urinprøver på denne måten, men bare ser for meg scenarioet. Dere som jobber med dette må vel ha et opplegg for folk med ekstrem nervøs blære? Skal dere stå der i flere timer til vedkommende får presset ut noen dråper?  

Anonymkode: b3634...883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...