CDisk Skrevet 1. april 2016 Forfatter #21 Del Skrevet 1. april 2016 Flytting er slitsomt. Gjorde det selv for ikke lenge siden. Rart å flytte så sent på kvelden da.... Herregud, jeg er 23 og har blære som en 80-åring... Må på do hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CDisk Skrevet 1. april 2016 Forfatter #22 Del Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, Plaskebrus skrev: Kunne tatt turen ut og pilsa litt med deg. Netflix gjør ikke gjør meg ikke mindre rastløs i kveld Hadde vært koselig. Går dessverre ingen buss på denne tiden av døgnet. Kanskje jeg skal inn i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimoya Skrevet 1. april 2016 #23 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Jeg kjeder meg.. så det ender vel med at jeg chatter litt I kveld.. Endret 25. juni 2016 av minimoya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CDisk Skrevet 1. april 2016 Forfatter #24 Del Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, minimoya skrev: Jeg kjeder meg.. så det ender vel med at jeg chatter litt I kveld.. Flere som vil? mizzy_79 på kik Har ikke kik. Snapchat? Vet fortsatt ikke om jeg går ut eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. april 2016 #25 Del Skrevet 1. april 2016 16 minutter siden, CDisk skrev: Flytting er slitsomt. Gjorde det selv for ikke lenge siden. Rart å flytte så sent på kvelden da.... Herregud, jeg er 23 og har blære som en 80-åring... Må på do hele tiden. Veldig rart. Dama er gammel, og har sin enda eldre mor mer på jobben. Skjønner ikke at de ikke forstår at de må ta litt hensyn også Roer det seg ikke til midnatt så kommer jeg til å hamre på døra hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CDisk Skrevet 1. april 2016 Forfatter #26 Del Skrevet 1. april 2016 Haha. Jeg spiller høy musikk, men får ingen klager. Digg! Så er det godt isolert også da.. Hmm, snart halv 12.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #27 Del Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, CDisk skrev: Haha. Jeg spiller høy musikk, men får ingen klager. Digg! Så er det godt isolert også da.. Hmm, snart halv 12.. Er du kjekk? God i senga? Anonymkode: f437f...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CDisk Skrevet 1. april 2016 Forfatter #28 Del Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du kjekk? God i senga? Anonymkode: f437f...d0e Det har blitt så sent ja. Ja på første og veldig ja på andre. Er ihvertfall det jeg har fått høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #29 Del Skrevet 1. april 2016 4 minutter siden, CDisk skrev: Det har blitt så sent ja. Ja på første og veldig ja på andre. Er ihvertfall det jeg har fått høre. Interessant. Hva tenker du om bdsm? Hva legger du i å være god i senga? Anonymkode: f437f...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CDisk Skrevet 1. april 2016 Forfatter #30 Del Skrevet 1. april 2016 Morsom du Så! Hva skjer med folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #31 Del Skrevet 1. april 2016 1 minutt siden, CDisk skrev: Morsom du Så! Hva skjer med folk? Hvorfor vil du ikke svare? U not horny? Anonymkode: f437f...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christina146 Skrevet 1. april 2016 #32 Del Skrevet 1. april 2016 Skjer med påtrengende anonym her? XD Gå ut TS! :D kos deg og møt nye folk, det finnes som regel alltid noen man kjenner, eller en venn an en venn. Jeg for min del skal på jobb imorgen tidlig, nettopp komt hjem fra jobb selv. Kjenner meg veldig igjen i å ville gå ut etter jobb, men det kan jeg jo ikke ikveld. :/ Håper du koser deg uansett hva du gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CDisk Skrevet 1. april 2016 Forfatter #33 Del Skrevet 1. april 2016 Ja, tror jeg tar turen ut! Koselig å prate med folk her også da Takk! Håper du koser deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CDisk Skrevet 2. april 2016 Forfatter #34 Del Skrevet 2. april 2016 Noen som vil prate? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå