AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Hvis man skaffer seg ett kreditt-kort.... Er det mulig å liksom "legge til" dette kreditt-kortet i nett-banken slik at man bare trenger å logge seg inn i nett-banken sin for å se hvor mye man befinner seg i pluss (eller minus) på dette kortet? 0g i så fall: Hvis man velger å si opp dette kreditt-kortet, forsvinner heile dette kortet automatisk fra nett-banken med en gang da? Eller er det ett eller annet som man må trykke på, fikse eller ordne - for å få dette til å forsvinne? Anonymkode: 310ea...d1a
sweety pie Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Kredittkortet ligger automatisk i nettbanken. Hvis du bruker DNB eller Nordea ihvertfall. Da kan du overføre pengene direkte inn på brukskontoen din om du vil.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Hvis du skaffer deg kredittkort fra banken du bruker, så kommer kortet opp i totaloversikten i nettbanken din, ja. Jeg har Dnb som bankforbindelse. Og Mastercardet jeg har fra Dnb kommer opp i nettbanken. Hvis jeg sier opp kortet, vil det naturligvis forsvinne av seg selv fra oversikten. Mastercard fra andre utstedere, altså ikke banken din, vil naturligvis ikke komme opp i nettbanken din. Da må du inn på kredittkortutstederens hjemmesider. De fleste har vel i dag en nettløsning der man kan logge seg på og se saldo, fakturaer og sånt på kortet sitt. Jeg har et Mastercard til fra SEB banken også (der har jeg ikke bankkonto og nettbank) og de har en fin nettløsning der jeg kan sjekke saldo og alle fakturaer osv. Anonymkode: d902e...5f6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Den Friday, April 01, 2016 at 21.45, AnonymBruker skrev: Hvis man skaffer seg ett kreditt-kort.... Er det mulig å liksom "legge til" dette kreditt-kortet i nett-banken slik at man bare trenger å logge seg inn i nett-banken sin for å se hvor mye man befinner seg i pluss (eller minus) på dette kortet? 0g i så fall: Hvis man velger å si opp dette kreditt-kortet, forsvinner heile dette kortet automatisk fra nett-banken med en gang da? Eller er det ett eller annet som man må trykke på, fikse eller ordne - for å få dette til å forsvinne? Anonymkode: 310ea...d1a Uansett hvilket kredittkort du skaffer deg, så vil du kunne gå inn i nettbanken og finne oversikt over bruk, hvor mye du skylder. Hvor stor kredittgrense du får innvilget ligger der og, men kredittkortgrensen (hvor mye penger du kan bruke) er fast. Den får du opplyst når du får innvilget kredittkortet. Jeg har to kredittkort i min vanlige bank, og i tillegg Bank Norwegian kredittkort. Begge steder kan jegnlogge meg inn og se hva status på kortet er. Fakturaen kommer på epost med minmumsbeløp. Det går jeg inn og endrer og betaler fakturaen i sin helhet, for å unngå renter eller å havne i kredittkortfella. Fordelen med kredittkortene i dagligbanken er at jeg har oversikten i mobilbanken. Anonymkode: c7ae7...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå