AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Innbiller menn seg så veldig ofte at jenter egentlig spiller hard to get når de ikke er interessert? Og annen side av saken.... Funker d å være d? Anonymkode: 8bd33...044
pettersenper Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Hard to get er risky å spille. Kanskje fyren prøver mer, kanskje han gir opp Hvis fyren mister interessen om du ikke er spesielt hard to get er det antageligvis jakten som driver ham, og ikke genuin interesse for deg som person. Så om du ønsker seriøst forhold, ikke spill hard to get. Om du ønsker litt puling her og der spill hard to get 2
Lee Jones Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innbiller menn seg så veldig ofte at jenter egentlig spiller hard to get når de ikke er interessert? Og annen side av saken.... Funker d å være d? Anonymkode: 8bd33...044 Det gjelder for meg og alle vennene jeg har. I Oslo, Bergen og Hammerfest. Når vi møter kvinner som er hard to get så mister en interesse. Dette er en livserfaringssak for Jenter\kvinner. Vis interesse for den du liker. Tenk hvordan en mann hadde følt det om du var hard to get. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Det trigger jaktinstinktet hans, ingen tvil om det. Anonymkode: eb03a...7c2
Lee Jones Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det trigger jaktinstinktet hans, ingen tvil om det. Anonymkode: eb03a...7c2 Jeg er mann og etter min erfaring er det kun minoriteten av gutter/menn som trigges. Min påstand er av hvis du tenker på å leke hard to get så har du allerede siktet for høyt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Nei jeg klarer ikke å spille når jeg liker noen! Men har et bestemt inntrykk av at menn liker deg bedere da eller tror at du spiller hard to get og drar på. TS Anonymkode: 8bd33...044
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 13 minutter siden, Lee Jones skrev: Jeg er mann og etter min erfaring er det kun minoriteten av gutter/menn som trigges. Min påstand er av hvis du tenker på å leke hard to get så har du allerede siktet for høyt. Kan godt være, men personlig kan jeg bli fryktelig sjenert hvis jeg merker at det er en som liker meg og jeg liker han tilbake. Kan sikkert bli sett på som at man spiller "hard to get" da mens man egentlig bare er livredd! Anonymkode: eb03a...7c2 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 Hard to get = forget it. Anonymkode: 26368...890
Lee Jones Skrevet 1. april 2016 #10 Skrevet 1. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan godt være, men personlig kan jeg bli fryktelig sjenert hvis jeg merker at det er en som liker meg og jeg liker han tilbake. Kan sikkert bli sett på som at man spiller "hard to get" da mens man egentlig bare er livredd! Anonymkode: eb03a...7c2 Ja da spiller du ikke hard to get. Da er du sjenert. Det er en stor forskjell. Ta kontakt uansett er mitt råd. Better to loved and lost, than to loved and done nothing.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #11 Skrevet 1. april 2016 Med mindre jeg er ekstremt betatt er det ut av bunken umiddelbart hvis jeg ser hard to get tendenser. Syns ikke spill er noe å bygge en relasjon på. De gangene jeg har vært betatt og havnet i et forhold med en jente til tross for at hun spilte hard to get, ender det ofte med at jeg dumper henne når forelskelsen går over, fordi hun drev et spill. Anonymkode: 9c85b...c19
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #12 Skrevet 1. april 2016 Jeg synes det er merkelig at menn (les: gutter) tenker umiddelbart på å spille i sammenheng med å være hard to get. Det er mange kvinner som er hard to get av natur. Klart, det er noen som spiller, men for de aller fleste må dere faktisk legge inn en liten innsats i relasjonen. Dette går jo begge veier. Eller ønsker dere at deres utkårede skal slippe håndklet for hvem som helst? Og ja, å være hard to get er gjerne noe som trigger menn (selv om så altfor mange påstår at det ikke gjør det), men det må gjøres riktig. Det må være nok til å vekke interesse, men ikke for mye til å drive han vekk og spille på ulike knapper slik at han blir forvirret. Å være for åpen og tilgjengelig i starten virker nok litt mot sin hensikt i mange tilfeller og mange menn kan føle seg litt kvelt og trenger litt avstand. Og nei, jeg spiller ikke hard to get. Anonymkode: bacc5...e9f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #13 Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er merkelig at menn (les: gutter) tenker umiddelbart på å spille i sammenheng med å være hard to get. Det er mange kvinner som er hard to get av natur. Klart, det er noen som spiller, men for de aller fleste må dere faktisk legge inn en liten innsats i relasjonen. Dette går jo begge veier. Eller ønsker dere at deres utkårede skal slippe håndklet for hvem som helst? Og ja, å være hard to get er gjerne noe som trigger menn (selv om så altfor mange påstår at det ikke gjør det), men det må gjøres riktig. Det må være nok til å vekke interesse, men ikke for mye til å drive han vekk og spille på ulike knapper slik at han blir forvirret. Å være for åpen og tilgjengelig i starten virker nok litt mot sin hensikt i mange tilfeller og mange menn kan føle seg litt kvelt og trenger litt avstand. Og nei, jeg spiller ikke hard to get. Anonymkode: bacc5...e9f Har ikke noe å si om hun spiller hard to get eller ikke er interessert. Resultatet blir det samme. Var nylig en jente jeg hadde følelser for som spilte eller var hard to get mot meg, så jeg gikk videre. Nå vil hun at vi skal ha kontakt igjen, men desverre er følelsene borte hos meg, så sa at jeg ikke så noen fremtid der. Nå virker hun helt desperat.. Kanskje hun tror jeg spiller hard to get.. Det du skriver i andre avsnitt ser jeg forøverig på som et spill, og ikke 'være hard to get'. Anonymkode: b01e4...cdb 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #14 Skrevet 1. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og ja, å være hard to get er gjerne noe som trigger menn (selv om så altfor mange påstår at det ikke gjør det), men det må gjøres riktig. Det må være nok til å vekke interesse, men ikke for mye til å drive han vekk og spille på ulike knapper slik at han blir forvirret. Å være for åpen og tilgjengelig i starten virker nok litt mot sin hensikt i mange tilfeller og mange menn kan føle seg litt kvelt og trenger litt avstand. Anonymkode: bacc5...e9f Ja, jeg tror ikke mennene er helt klar over dette sine egne reaksjoner. Jeg merker selv at jeg blir oftere oversett av en mann når jeg er kontaktsøkende over for han, enn når jeg retter fokus på andre ting enn han. Dette er jo signaler man plukker opp over mange år fra forskjellige menn, så etter hvert som kvinne så lærer man seg å ikke være for direkte eller åpenlys i sin interesse i starten. Være hyggelig og høflig, men ikke vise seg så ivrig. Gjerne være litt travelt opptatt med andre ting, så blir man straks mer interessant. Anonymkode: 56e04...2bf
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #15 Skrevet 1. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ikke noe å si om hun spiller hard to get eller ikke er interessert. Resultatet blir det samme. Var nylig en jente jeg hadde følelser for som spilte eller var hard to get mot meg, så jeg gikk videre. Nå vil hun at vi skal ha kontakt igjen, men desverre er følelsene borte hos meg, så sa at jeg ikke så noen fremtid der. Nå virker hun helt desperat.. Kanskje hun tror jeg spiller hard to get.. Det du skriver i andre avsnitt ser jeg forøverig på som et spill, og ikke 'være hard to get'. Anonymkode: b01e4...cdb Å spille eller å være "hard to get" har da ikke et spesifikt handlingsmønster. Jeg kan umulig si noe om hennes oppførsel ut ifra hva du sier her annet enn at hun sender tvetydige signaler ved å holde tilbake for så å gi full gass. Det er selvsagt ikke riktig å gjøre, og da forstår jeg at det blir mer som et spill fra hennes side. Det er ikke greit. Det jeg skrev i det andre avsnittet er jo en helt vanlig observasjon. Det er sjeldent en fordel å spille med helt åpne kort og ikke tillate hverandre litt pusterom. Da dabber interessen gjerne fort av eller den ene parten blir litt panisk for at det går så fort. Å holde litt tilbake i starten synes jeg ikke er noe i veien med, enten det er bevisst eller ubevisst. Å tillate hverandre denne avstanden er også viktig. Dersom du ikke aksepterer det har du nok ikke en genuin interesse for jenta, og da er det vel like greit at hun holdt tilbake. Det virker ikke helt som du har helt forstått deg på dating. At du ser på et helt naturlig fenomen som spill høres snodig ut i mine ører. Å spille hardt to get dreier seg i bunn og grunn å virke mindre frempå enn det man er. Dersom det ikke er godt nok gjennomført, slik det gjerne ikke blir, blir det derfor en god del tvetydige signaler som menn får fnatt av. Et godt eksempel på dette er skifte mellom å være overlegen/lite responderende/generelt virke uinteressert og interessert/initiativrik/desperat. Dersom man tror at det å spille "hard to get" er å virke uinteressert og overlegen eller å behandle mannen dårlig har man misforstått noe vesentlig, og da er det ikke rart at man da ender opp uten noen. Anonymkode: bacc5...e9f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #16 Skrevet 2. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke noe å si om hun spiller hard to get eller ikke er interessert. Resultatet blir det samme. Var nylig en jente jeg hadde følelser for som spilte eller var hard to get mot meg, så jeg gikk videre. Nå vil hun at vi skal ha kontakt igjen, men desverre er følelsene borte hos meg, så sa at jeg ikke så noen fremtid der. Nå virker hun helt desperat.. Kanskje hun tror jeg spiller hard to get.. Det du skriver i andre avsnitt ser jeg forøverig på som et spill, og ikke 'være hard to get'. Anonymkode: b01e4...cdb Du kunne beskrevet meg her. Jeg datet nylig en fyr jeg likte så godt fra begynnelsen av, jeg fikk vel følelser for han omtrent på 1. date, og det skremte meg skikkelig. Han var også på, og da var jeg mer av fordi jeg ikke ville skremme han vekk. Dessverre holdt jeg igjen for lenge og da jeg trodde vi faktisk var på vei til noe, dumpet han meg. Vi snakket om det fordi jeg ikke forstod noenting, og han sa at jeg hadde vært så avvisende. Nå kjente han meg ikke særlig godt som person, jeg hadde faktisk vært mye mindre avvisende med han enn jeg vanligvis er med menn, som bunner ned i at jeg kan bli veldig usikker når jeg får følelser for noen. Prøvde å forklare dette til han, men han sa vel også noe som at følelsene var blitt borte. Er fortsatt veldig lei meg for dette, og håper jeg klarer å gjøre ting annerledes med den neste jeg dater. Forresten, når du sier at følelsene er borte, hva er det som gjør at du ikke gidder å prøve mer? Hvis jenta genuint er interessert i deg, har du så dårlig tid at du ikke kan prøve å møte henne igjen? Kan også legge til at interesse kommer jo ofte ikke helt samtidig, jeg kan bli mer interessert med tid (når man faktisk er mer kjent), mens jeg føler mange menn skal ha følelser med en gang, ellers gidder de ikke. Anonymkode: 1d54c...864 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå