AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Hei. Vi har utviklet ett produkt. Det er ett kvalitetsprodukt i mat og drikke kategorien. Det er unikt av sin sort. Nå vil vi gjerne få "spredd ordet" men dette er ikke så lett som man kanskje tror. Vi oppfordrer dem som prøver til å legge igjen tilbakemelding på facebooksiden, stiller på festivaler og messer og det har tatt seg opp litt men. Er det noen som har noen geniale markedsføringstips å dele? Anonymkode: 6ca02...746
ajarRun Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Gi alle brukere på et nettforum en gratis smaksprøve og be om tilbakemelding. Koster ingenting og får masse PR. Eller så kan du betale for reklame på fjersyn, facebook eller google. 1
Gjest Aucaman Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Jeg tar 500 kroner i timen for markedsføring, men hvis du/dere sender meg en PM med følgende info kan jeg slenge ut noen ideer til dere: - Målgruppe. - Et sammendrag av hvem dere er og hvordan dere vil fremstå. - Hvilke mål dere har. (Gjerne hovedmål og delmål) - Link til nettside og facebookside. - Utdypende info, som ulike strategidokumenter, settes alltid pris på. Gitt at dere er komfortable med å dele noe av dette naturligvis.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 13 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Gi alle brukere på et nettforum en gratis smaksprøve og be om tilbakemelding. Koster ingenting og får masse PR. Eller så kan du betale for reklame på fjersyn, facebook eller google. Er du over styr, menneske? Reklame her på forumet er i alle fall forbudt/regelbrudd. Anonymkode: 545eb...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå