AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Ville dere helst dratt på en pizzarestaurant der dere kunne velge ut fra en meny, og evt. Fjerne eller legge til ting. Eller ville dere helst dratt på en pizzarestaurant hvor dere bare velger hva dere vil ha på selv? Anonymkode: c1218...a71
strawberry Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Meny, så slipper man å tenke så mye, og får nye forslag til ting man kan ha sammen på pizzaen. 1
onyx Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville dere helst dratt på en pizzarestaurant der dere kunne velge ut fra en meny, og evt. Fjerne eller legge til ting. Eller ville dere helst dratt på en pizzarestaurant hvor dere bare velger hva dere vil ha på selv? Anonymkode: c1218...a71 Eller en pizzaresturant der man kan gjøre begge deler... Finnes de også, vet du.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 13 minutter siden, onyx skrev: Eller en pizzaresturant der man kan gjøre begge deler... Finnes de også, vet du.. Jaja, men nå tenker jeg på hvis det kun hadde vært sånn at man bestemte alt selv da. Anonymkode: c1218...a71
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Jeg viller heller lagd bunnen selv, kjøpt inn masse forskjellige fyll og fylt pizzaen selv. Passer fint for en date men også om det er en familie situasjon. Barn elsker å fylle sin egen pizza Anonymkode: d824f...67f
Gjest Badebuksa Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 Hm? Jeg drar på peppes, der kan jeg begge deler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå