AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Hvor mye betaler dere utenom i strøm? Og har dere kun fyring ink. eller også varmtvann? Når setter de på sentralfyringen og når skrur de den av? Skulle du heller ønske det ikke var inkl? Vet du hvor stor andel av felleskostnadene som går til å dekke fyringen? Håper dere vertfall kan svare på de 3 første spørsmålene Anonymkode: f12f2...58e
Sugerøret Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 ca 450 kr i mnd på strøm .Vi er 4 med pc'er og alt mulig duppeditter. Har inkl. varmtvann og fyr i husleien. Varmen settes/skues av/ på etter været .Styret som gir beskjed til vaktmestre.* Felleskostnader husker jeg ikke i farta
Poserose Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Når setter de på sentralfyringen og når skrur de den av? De skrur den på når det blir kaldt ute, den første uka det var kaldt var også leilighetene litt kalde fordi det tok tid å få det i gang. Tror ikke de har faste datoer på det. Skulle du heller ønske det ikke var inkl? Vet du hvor stor andel av felleskostnadene som går til å dekke fyringen? Tror det lønner seg at det er inkludert. Så liker det best sånn.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye betaler dere utenom i strøm? Og har dere kun fyring ink. eller også varmtvann? Når setter de på sentralfyringen og når skrur de den av? Skulle du heller ønske det ikke var inkl? Vet du hvor stor andel av felleskostnadene som går til å dekke fyringen? Håper dere vertfall kan svare på de 3 første spørsmålene Anonymkode: f12f2...58e Det er ikke lov å ha fyring/varmt vann innkludert i Felleskostnadene. Fyring og varmt vann skal spesifiseres på innbetalingsfakuraen, slik at det klart fremkommer hva innbetalingen gjelder. Anonymkode: a35ef...c1e 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lov å ha fyring/varmt vann innkludert i Felleskostnadene. Fyring og varmt vann skal spesifiseres på innbetalingsfakuraen, slik at det klart fremkommer hva innbetalingen gjelder. Anonymkode: a35ef...c1e Det forstår vi, men det kan fortsatt inngå i totalsummen, du får ikke en egen faktura for varmtvannet og fyring, du betaler det sammen med resten av felleskostnadene, gjør du ikke? Anonymkode: f12f2...58e
Gjest Blondie65 Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 Her er det strøm inkludert i felleskostnadene - spesifisert på månedsregningen. Jeg betaler ca 400/mnd for strømmen her som går til oppvarming, lys og varmt vann. Har tidligere bodd med sentralvarme og vann og fordelen der var en helt annen type varme og mye mer varmtvann tilgjengelig.
Høna79 Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 Den 1.4.2016 at 19.58, AnonymBruker skrev: Hvor mye betaler dere utenom i strøm? Og har dere kun fyring ink. eller også varmtvann? Når setter de på sentralfyringen og når skrur de den av? Skulle du heller ønske det ikke var inkl? Vet du hvor stor andel av felleskostnadene som går til å dekke fyringen? Håper dere vertfall kan svare på de 3 første spørsmålene Anonymkode: f12f2...58e Ca 500 kr i tillegg i mnd, men så har vi både vaskemaskin, tørketrommel og varmekabler på badet. Har både sentralfyr og varmtvann Vet ikke om det er noe fast tidspunkt for når det skrus på og av, tror det er etter været Har ikke undersøkt hvor stor del av felleskostnadene som går til dette, får jo regnskapet årlig, så kan regne det ut hvis jeg gidder, men det gjør jeg ikke. Må jo være varmt her uansett, og lever godt itroen på at OBOS får bedre innkjøpspriser på slikt enn jeg alene gjør
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #8 Skrevet 2. april 2016 Jeg har ca 200 kr i måneden i strømregning. Bor alene og har ikke egen vaskemaskin, bruker fellesvaskeri som koster 10 kr pr maskin. Anonymkode: 7a30f...c16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå