AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Håret mitt har så og si ikke vært en særlig god venn så lenge jeg kan huske. Ga også opp balsam og hårkurer, for jeg brukte dette en periode og syntes ikke det hjalp sånn veldig?? Rettetang bruker jeg av og til, for at det skal henge nedover. Men her ser dere bilde av problemhåret. Hvordan får man sånn langt mykt hår, som ser sterkt ut? Er det noe å gjøre med det? Noe håret mitt trenger, eller bare toppen av uheldige gener? Anonymkode: e1817...468
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Det går da ikke an å svare på det ut i fra det bildet, det ser ut som det er en parykk som ligger slengt på en seng. Anonymkode: c685a...4c4 11
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går da ikke an å svare på det ut i fra det bildet, det ser ut som det er en parykk som ligger slengt på en seng. Anonymkode: c685a...4c4 Konsentrer deg om det du ser. Takk for det med parykk,,, ja det er kanskje det som faktisk er beskrivelsen på dette jævla håret. Men det er utrolig nok mitt. Det er tuppene du ser der. Jeg kastet alt over på ene siden, slik at jeg skulle kunne ta bilde. Har ikke sånn veldig langt hår . Anonymkode: e1817...468
Kontormus Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Hva er galt med det? Hadde forventet et krusete stort kråkereir jeg nå. Men det var det jo ikke...
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 For å kunne si noe ut i fra et bilde må det være bedre kvalitet (jeg ser pixlene) og være tatt i bedre lys. Alt jeg ser er at håret ditt er mørkt, og at tuppene er buede. Hvis du ikke har mulighet til å ta et bedre bilde bør du gi en bedre beskrivelse av hvordan håret ditt er. Anonymkode: ba50c...937 3
frøkengrapefrukt Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Klipp det, med alt i samme lengde. Det ser tykkere ut da. Og bruk en god olje på hårtuppene. Veldig fin farge forresten
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håret mitt har så og si ikke vært en særlig god venn så lenge jeg kan huske. Ga også opp balsam og hårkurer, for jeg brukte dette en periode og syntes ikke det hjalp sånn veldig?? Rettetang bruker jeg av og til, for at det skal henge nedover. Men her ser dere bilde av problemhåret. Hvordan får man sånn langt mykt hår, som ser sterkt ut? Er det noe å gjøre med det? Noe håret mitt trenger, eller bare toppen av uheldige gener? Anonymkode: e1817...468 Det finnes kosttilskudd som skal hjelpe, samt du kan prøve shampo og balsam som heter Grow, de selges på apotek blant annet, koster ca. 400 for en pakning med shampo og balsam. Den kan brukes daglig, masser godt (massasje er bra for blodsirkulasjonen i hodebunnen og kan øke hårveksten), balsamen skal her masseres inn i hodebunnen og :D Om du føler håret trenger mer pleie, kan du bruke en god balsam i hårtuppene etterpå, og gjerne et leave in produkt, f.eks. Arganolje. Ikke børst håret når det er vått, bruk minst mulig stylingprodukter og varmebehandling (krølltang osv). Anonymkode: 652e2...8db
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 Skjønner ikke helt ut fra bilde og tekst sånn konkret hva du er misfornøyd med? Syns håret ditt ser fint ut, jeg. Men anbefaler uansett å bruke både balsam og kur. Det er kjempeviktig, selv om du selv ikke tror det gjør noen forskjell. Anonymkode: 9bc7e...9ac 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 Hvor er hodet ditt i forhold til det vi ser? Er det i midten slik at du har tatt bildet nedenfra og opp? Eller er det bare det nederste håret ditt? Jeg forstår ikke særlig mye ut ifra dette bildet du har lagt ved. Prøv å ta et helt vanlig bilde bakfra med grei belysning. Spør om noen andre kan ta det for deg hvis det er vanskelig. Anonymkode: 5c9f9...267 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #10 Skrevet 1. april 2016 Vær glad for at du har hår ts. Så vidt jeg kan se har du helt ok hår. Anonymkode: c25dc...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå