AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Jeg har lyst til å skaffe en kattunge, men jeg lurer på hvordan jeg kan få den til å bli husren. Og hvor er det best å få tak i kattunge? Anonymkode: b1a77...5f4
peppermyntete Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Anbefaler deg å adoptere gjennom for eksempel dyrebeskyttelsen eller FOD.
Tvist Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Kattunger er vanligvis husrene når de er leveringsklare. Lurt å adoptere gjennom en organisasjon. Om ikke du gjør det, så husk at katten må kastreres og ID-merkes før den slippes utenfor døren.
tørr pinne Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Jeg ville hentet fra dyrebeskyttelsen eller lignende. Og for all del: Husk å kastrere og id-merke katten!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Og husk at den ikke er kattunge hele livet da... På finn gis det også bort kattunger! Anonymkode: 516d5...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Og husk at den ikke er kattunge hele livet da... På finn gis det også bort kattunger! Anonymkode: 516d5...fa8 Du - det er jeg klar over Har hatt katter før, og syns det er best å kunne prege dem selv fra starten, derfor ønsker jeg meg kattunge nå! Anonymkode: b1a77...5f4 1
Cleopatra. Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 20 minutter siden, peppermyntete skrev: Anbefaler deg å adoptere gjennom for eksempel dyrebeskyttelsen eller FOD. Jeg adopterte gjennom FOD Hun freste og var redd i starten, men er i dag en trygg og veldig kosete pus! Føler jeg gjorde en god gjerning Der må man også dokumentere at katten etter 5-6 måneders alder chippes og steriliseres.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du - det er jeg klar over Har hatt katter før, og syns det er best å kunne prege dem selv fra starten, derfor ønsker jeg meg kattunge nå! Anonymkode: b1a77...5f4 Hvis du har hatt katter før, vet du vel hvordan de blir husrene?? Anonymkode: e85c8...91c 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 Vær klar over at det kan bli veldig dyrt med katt når det kommer til veterinærutgifter Anonymkode: 3d6f7...51d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #10 Skrevet 4. april 2016 Du setter frem rene dokasser med sand og putter katten oppi. Mest sannsynlig ligger skjønner den det gort Anonymkode: 2d542...02c
Walterwhite Skrevet 4. april 2016 #11 Skrevet 4. april 2016 De fleste katter er husrene når du henter den 12 uker gammel (ikke 8 uker, det er for tidlig) Ta kontakt med din lokale dyrebeskyttelse og hør hva de har. De er alltid stappfulle og kjøper du en katt der sparer du faktisk på det da det du betaler dekker vaksinering, chipmerking og kastrering når pus er gammel nok Disse utgiftene koster mer hvis du tar det utenom dyrebeskyttelsen. I tillegg redder du to katter, både den du kjøper og den de får plass til 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #12 Skrevet 4. april 2016 Den 1.4.2016 at 16.20, AnonymBruker skrev: Du - det er jeg klar over Har hatt katter før, og syns det er best å kunne prege dem selv fra starten, derfor ønsker jeg meg kattunge nå! Anonymkode: b1a77...5f4 Hvis du ønsker deg en katt med en spesiell personlighet er det faktisk bedre å vurdere en voksen katt. Med en kattunge aner du ikke hva du får. Og du kan fremdeles trene opp en ung, voksen katt. Anbefaler Dyrebeskyttelsen, eller en annen lokal dyrevernsorganisasjon der du bor. Anonymkode: 3b61f...723 1
Ny Bruker Skrevet 5. april 2016 #13 Skrevet 5. april 2016 Den 01.04.2016 at 15.58, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst til å skaffe en kattunge, men jeg lurer på hvordan jeg kan få den til å bli husren. Og hvor er det best å få tak i kattunge? Anonymkode: b1a77...5f4 Når du henter dem i 12 ukers alderen så skal de være ferdig opplært av moren og oppfører seg pent, bruker klorestativ og går på do på riktig sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå