kitty Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 Har akkurat sett på sermonien der Norge tok avskjed med Erik Bye. Det var en vakker avskjed med de mest kjente melodiene og mange flotte taler.
Lilletrollet Skrevet 22. oktober 2004 #2 Skrevet 22. oktober 2004 Enig.Var veldig flott. Passet så godt å bruke hans sager og melodier.
waco Skrevet 22. oktober 2004 #3 Skrevet 22. oktober 2004 Enig.Var veldig flott. Passet så godt å bruke hans sager og melodier. Og jeg holdt på å bli påskjørt på scooteren utenfor trefoldighetskirken idag fordi det var jo stappfullt av mennesker overalt der, + masse politi som var overalt. Sånn det var min avsporing. takler ikke døden fordi jeg skulle ønske den ikke fantes.
alisia4 Skrevet 22. oktober 2004 #4 Skrevet 22. oktober 2004 :-( Det var en vakker begravelse. Fulgte selv med, men med tårer i øynene. Han var en mann med stort hjerte. :dagensrose: Måtte han hvile i fred. Han har det godt der han er nå.
monja Skrevet 23. oktober 2004 #6 Skrevet 23. oktober 2004 Synes det var en verdig og flott begravelse. :dagensrose:
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #7 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg også synes det var en virkelig fin begravelse. :dagensrose: En verdig begravelse til en stor mann. Han gjorde veldig mye fint arbeid.
Ingeborg Skrevet 24. oktober 2004 #8 Skrevet 24. oktober 2004 Det var en vakker bisettelse. Likte særlig den vrien organisten gjorde da "Skomværvalsen" ble utmarsj, det var stilig og verdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå