AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Aner ikke hvor dette passer inn, men håper på at jeg får noen svar her.. Jeg har en piercing i tragus, tatt for ca 3-4 år siden. Har aldri byttet den ut, men når synes jeg stangen er irriterende lang. Den er tatt et annet sted i Norge, og jeg bor langt borte fra noen sted der de kan ha noe kompetanse rundt dette.. Hvor mange mm tipper dere den er? Vil gjerne bytte til en ring, og tenker å bestille på nett. Tips til hvor jeg kan bestille? Anonymkode: a39d6...517
Dricka Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 (endret) Det er mye forskjellig. Tror min tragus er 1,2 mm tykk. Hvor lang den er er jeg usikker, men jeg har en som er ganske trang. Endret 1. april 2016 av drop-dead
Fiberhusk Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Vanligvis 1,2 eller 1,6 mm mener jeg. Førstnevnte er ca. like tynn som vanlige øredobber, den andre er tykkere.
Fiberhusk Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Og ja, hvor... Crazy-factory.com har mye fint. Men ta frem linjalen din, du må også måle innerste diameter på ringen du skal ha. Den burde være ganske liten noen ringer fåes ikke ikke smått, men de mest basic gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå