Gå til innhold

Visning på leid leilighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier en leilighet og i morgen skal utleier ha et par visninger her. Har vasket på kjøkkenet og badet, samt prøvd å rydde unna litt. Er en veldig liten ett-roms leilighet så jeg får ikke "tømt" den for ting akkurat.

Hva mer burde jeg tenke på? Hva er fy-fy å ha stående framme? Og hva er bra å ha synlig?

Anonymkode: 68eb2...6e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at så lenge det er pent og ryddig; ingen oppvask stående fremme, litt overfladisk støvtørking og at det generelt er rent, så trenger du ikke å tenke på noe mer :) Det er jo du som enda leier der, så er jo grenser for hva du skal "sette i stand".

• Liker 2
Skrevet

Rydd unna "løse gjenstander". Type blader fra stuebordet, den rotete haugen fra skrivepulten, småtteri som står fremme på kjøkkenbenken og på badet. Rett og slett fjern alt som heller kunne vært plassert i et skap. Re opp senga og dander sofaen, og støvsug gulv og tepper. Luft gjerne ut hvis du har lagd mat for eksempel. Ellers er det vel ikke så mye å gjøre, de må jo forvente at det ser litt bebodd ut.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for råd! Da kan jeg puste lettet ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det visning for salg eller leie?

Anonymkode: c76b8...9b8

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på hva og hvordan andre vil beskrive din bolig etterpå og hva du ikke ønsker de skal omtale deg og hjemmet ditt som. 

Anonymkode: b813b...1c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det visning for salg eller leie?

Anonymkode: c76b8...9b8

Leie.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på hva og hvordan andre vil beskrive din bolig etterpå og hva du ikke ønsker de skal omtale deg og hjemmet ditt som. 

Anonymkode: b813b...1c5

Liten og ryddig vil jeg tro blir beskrivelsen :P

AnonymBruker
Skrevet

På de visningene jeg har vært på har det vært lite/ingen rydding, så tror så lenge du ikke har synlig rot og det er rent skal det gå fint.

Anonymkode: 966b6...09a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...