AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Del Skrevet 1. april 2016 Drakk en del i går og føler meg rooompe. Men det hjelper å drikke litt dagen etter for å føle seg bedre. Men redd for å bli påvirket av alkohol siden jeg skal på kino senere i kveld. Noen som har vært beruset på kino før? Eg har ingen planer om det altså men hvordan er det? Blir det gøyere? eller veldig kjipt? Anonymkode: 0dc54...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 1. april 2016 #2 Del Skrevet 1. april 2016 Tar ofte et par øl eller noen glass vin til maten før kino. Ikke noe uvanlig i det, men å bli full er en annen sak. Da er det kanskje ikke så kjekt å sitte i ro i stolen uten å lage en lyd i 2 timer i strekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #3 Del Skrevet 1. april 2016 3 minutter siden, Frostrose skrev: Tar ofte et par øl eller noen glass vin til maten før kino. Ikke noe uvanlig i det, men å bli full er en annen sak. Da er det kanskje ikke så kjekt å sitte i ro i stolen uten å lage en lyd i 2 timer i strekk. Okei så det har ikke så mye å si med 2 glass altså. Da kan eg ta meg litt vin da :D og føle meg bedre Anonymkode: 0dc54...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Del Skrevet 1. april 2016 Hvis du må reparere etter å ha drukket for mye i går så er du på ville veier. Særlig nå når det nå er langt utpå ettermiddagen og du har hatt en sjanse til å spise og drikke vanlig mat for å komme i bedre form. Anonymkode: 9f4b1...b74 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 1. april 2016 #5 Del Skrevet 1. april 2016 alkohol på kino, æsj jeg tror jeg spyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 4. april 2016 #6 Del Skrevet 4. april 2016 Har vært på kino etter et par øl, men ikke veldig full. Spiller ikke så stor rolle fra eller til om man har drukket en halvliter eller to. Man ser jo bare på film, så det kreves ikke så mye av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 4. april 2016 #7 Del Skrevet 4. april 2016 Den 4/1/2016 at 13.45, AnonymBruker skrev: Drakk en del i går og føler meg rooompe. Men det hjelper å drikke litt dagen etter for å føle seg bedre. Men redd for å bli påvirket av alkohol siden jeg skal på kino senere i kveld. Noen som har vært beruset på kino før? Eg har ingen planer om det altså men hvordan er det? Blir det gøyere? eller veldig kjipt? Anonymkode: 0dc54...015 Du er sikkert på at du vil starte på veien med å reparere, altså`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #8 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg drikker aldri alkohol før kino fordi jeg blir så tissetrengt av alkohol og så blir jeg så trøtt når alkoholen begynner å gå ut av kroppen. Anonymkode: 1b186...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #9 Del Skrevet 4. april 2016 Flere av kinoene i oslo har øl og vinservering. Jeg har vært på restaurant og drukket et par øl før kino mange ganger. Aldri tenkt over det som et problem. Er vel et større problem at du føler behov for å reparere etter fylla. Anonymkode: 8744b...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #10 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg har vært full på kino (skulle på fest, og så ble jeg litt fortere full enn de andre, og så ombestemte alle seg og så dro vi på kino i stedet for. De andre hadde drukket et par øl, mens jeg hadde pælmet nedpå en flaske vin). Jeg synes det var skrekkelig morsomt. Det synes ikke de rundt meg. Fikk ikke så mye med meg av filmen. Angret etterpå. Anonymkode: 7781f...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #11 Del Skrevet 15. april 2016 Ops. "Gammel" tråd Anonymkode: 7781f...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #12 Del Skrevet 15. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært full på kino (skulle på fest, og så ble jeg litt fortere full enn de andre, og så ombestemte alle seg og så dro vi på kino i stedet for. De andre hadde drukket et par øl, mens jeg hadde pælmet nedpå en flaske vin). Jeg synes det var skrekkelig morsomt. Det synes ikke de rundt meg. Fikk ikke så mye med meg av filmen. Angret etterpå. Anonymkode: 7781f...357 Hehe full på kino høres ikkje så kjekt ut! Jeg hadde ikke fått med meg filmen om jeg hadde drukket 1 hel vin på forhånd drakk litt over en halv flaske vin i går kveld. Blir så påvirket av nesten ingenting. Skjønner du angret da xD Anonymkode: 0dc54...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #13 Del Skrevet 15. april 2016 Den 04.04.2016 at 14.32, AnonymBruker skrev: Jeg drikker aldri alkohol før kino fordi jeg blir så tissetrengt av alkohol og så blir jeg så trøtt når alkoholen begynner å gå ut av kroppen. Anonymkode: 1b186...b07 Etter inntak av alkohol og du må tisse for første gang. Hold deg! Da må du ikke på do før neste dag! Bare prøv det! Funker sykt bra! Glemmer at det er noe som heter tissing hele kvelden! Anonymkode: 0dc54...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå