AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Noen ideer? Jeg er i midten av 30-årene og mange av mine venninner er etablert. Derfor må jeg kanskje gå ut alene noen ganger. Er det steder det er naturlig å gå alene der man kan treffe single menn? Jeg går mye på fjellturer og litt på treningssenter, men har ikke truffet noen der enda. Anonymkode: 0e913...60f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ideer? Jeg er i midten av 30-årene og mange av mine venninner er etablert. Derfor må jeg kanskje gå ut alene noen ganger. Er det steder det er naturlig å gå alene der man kan treffe single menn? Jeg går mye på fjellturer og litt på treningssenter, men har ikke truffet noen der enda. Anonymkode: 0e913...60f Du trenger kanskje briller og en støttekontakt/coach for å se dem og for å kunne ta kontakt? Husk og på at indre skjønnhet er langt bedre enn alt det ytre, overfladiske..... Anonymkode: 055cd...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 56 minutter siden, Silfen skrev: De er overalt. Hehe😊 Men hvilke plasser er du lurt å oppsøke for å øke sjansene? Anonymkode: 0e913...60f
Summers Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Sjekket Folk og Røvere? Virker som det er bra sted å prate med randoms på. Var noe som postet fjelltreffen som side for å treffe turmennesker for en stund siden.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du trenger kanskje briller og en støttekontakt/coach for å se dem og for å kunne ta kontakt? Husk og på at indre skjønnhet er langt bedre enn alt det ytre, overfladiske..... Anonymkode: 055cd...ca2 Hvorfor så frekk? Anonymkode: 0e913...60f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 46 minutter siden, Summers skrev: Sjekket Folk og Røvere? Virker som det er bra sted å prate med randoms på. Var noe som postet fjelltreffen som side for å treffe turmennesker for en stund siden. Kanskje jeg skal prøve Folk og Røvere. Har aldri vært der før😊 Har vurdert Fjelltreffen også, men har ikke kommet så langt at jeg har opprettet profil der. Anonymkode: 0e913...60f
Silfen Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hehe😊 Men hvilke plasser er du lurt å oppsøke for å øke sjansene? Anonymkode: 0e913...60f Du snakker om å gå ut. Og det er mannfolk overalt. Aner ikke om noen steder er enklere enn andre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå