Gå til innhold

skal kjøpe fundation, hvordan finne riktig farge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og trenger jeg pudder?

Anonymkode: f719e...8e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper foundation på Boots apotek, de scanner huden din så du får riktig farge. Koster ikke noe ekstra og tar 2 sek. Tror de gjør det samme hos Kicks parfymerier.

Anonymkode: 0ed7e...559

AnonymBruker
Skrevet

Går man bare å spør eller må man ha time?må man kjøpe apoteket sitt merke eller får man vite flere man passer til?

Skrevet

Du må rett og slett prøve deg frem. Prøv langs kjeven, og gå ut i dagslys for å se hvordan fargen egentlig ser ut. Lysene i butikkene er ikke til å stole på. Finn ut hvilken undertone huden din har, om den er litt rosa (kald) eller om den er mer gulaktig (varm). Hvis du har en kald undertone må du se etter foundation med litt rosatoner i seg, er du varm må du se etter de mer gyldne.

Pudder eller ei kommer an på huden din. Hvis du føler at foundationen sklir ut eller du blir blank i løpet av dagen så kan pudder virkelig anbefales. Hvis du derimot er tørr så burde du ikke bruke pudder, da pudder lett setter seg i tørre partier og små linjer

Gjest marizz
Skrevet
Den 1. april 2016 at 13.26, AnonymBruker skrev:

Går man bare å spør eller må man ha time?må man kjøpe apoteket sitt merke eller får man vite flere man passer til?

Man kan bare spørre. Jeg fikk tilbud om det da jeg var og så på Foundation, men takket nei da jeg ikke ville fjerne sminken jeg allerede hadde. Det er lurt å bruke et settingpudder for å "sette" sminken, og unngå at huden blir så oljete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...