Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han 35

Hun 25

10 års aldersforskjell.. meninger ?

Anonymkode: 39c52...ca6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så stor forskjell i den alderen. :)

Anonymkode: 66292...e84

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å tenke på når de er i den alderen. De er kanskje på samme stadie i livet..

Hadde vært mye verre om hun var 15, og han 25.. Det hadde vært 10år som ikke hadde fungert, med tanke at de hadde vært på orskjellige steder i livet sitt. (Eller burde være det)

25 og 35 er jo ingenting.

Anonymkode: da933...7d5

Skrevet

Er man over 20-25 så betyr 10 års forskjell ingenting etter min mening. Enda mindre betyr det vel jo eldre man blir...

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Det går fint. Jeg vet om to der det er 9 år mellom dem (han er eldst), men han er mye yngre enn henne mentalt ;)

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Badebuksa skrev:

Det går fint. Jeg vet om to der det er 9 år mellom dem (han er eldst), men han er mye yngre enn henne mentalt ;)

Har han adhd?

Anonymkode: b4567...2a4

Skrevet

Har 15 år her ,25 og 40.

AnonymBruker
Skrevet

Når begge parter er over halvveis gjennom tyveårene synes jeg aldersforskjell begynner å spille liten rolle mht. hva som er akseptabelt.

Som 25-åring ville jeg nok likevel utvist en viss skepsis ift. livssituasjon. Jeg ville foretrukket noen oppunder eller rundt 30, da min erfaring er at de som både er i stand til og ute etter å finne seg noen har gjort det før de er 35.  

Anonymkode: b491c...c47

AnonymBruker
Skrevet

Det går helt greit. Det er først når du blir 40-45 at du kanskje ikke vil synes det er så fristende med en 10 år eldre mann.

Anonymkode: 9c421...abb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner et par som både hadde samme alder og samme rase. Til tross for dette gikk forholdet skeis. Det må være noe annet enn samme alder og samme rase som får forhold til å fungere. Men det beste er selvfølgelig at et par har samme alder, rase, etnisistet og kjønn. Gjerne samme foreldre også. 

Anonymkode: 7b24f...eef

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner et par som både hadde samme alder og samme rase. Til tross for dette gikk forholdet skeis. Det må være noe annet enn samme alder og samme rase som får forhold til å fungere. Men det beste er selvfølgelig at et par har samme alder, rase, etnisistet og kjønn. Gjerne samme foreldre også. 

Anonymkode: 7b24f...eef

Nei, så morsom vi var i dag da.

Anonymkode: 9c421...abb

Gjest Fox Mulder
Skrevet

Aldersforskjell begge veier er bra :) 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

10 år kan virke mye nå, men når han blir 90 vil han ha minnet om at han var med en 25 åring.

AnonymBruker
Skrevet

For stor aldersforskjell for meg, men fungerer jo for andre.

Anonymkode: 6a149...027

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har han adhd?

Anonymkode: b4567...2a4

Det tror jeg ikke. Hvordan det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...