Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #1 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har bestemt meg. Jeg vil operere magen. Etter svangerskap og keisersnitt, ser jeg mildt sagt helt jævelig ut. Jeg bader ikke om sommern lenger, jeg kler ikke av meg foran sambo. Det er ikke noe hyggelig og allitd måtte på en måte gjemme seg. Jeg hater magen min. Har tenkt på dette veldig lenge, og får masse støtte av gode venner og ikke minst sambo. Jeg er bare 25 år, og ser ut som jeg er 70. Er ikke overvektig, bare masse hud og fett på magen. Er 168 og veier 62 kg. Men, så er det det å velge klinikk da. Har hørt mye bra om Nobel Clinic f.eks. Er det noen som har fått utført bukplastikk? Noen som kan fortelle meg litt rundt det? Og hvilken klinikk valgte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellybutton Skrevet 22. oktober 2004 #2 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg ble operert på Axess klinikk i Oslo i Juni 2003. Jeg var trygdepasient,men ble motatt på en kjempefin måte og fikk ligge ett døgn.(Det er visst iike vanlig) For meg var det jo ikke så mye å velge i da..... Angrer ikke ett sekund på at det gjort,men ville ikke gjort det dersom jeg skulle hatt flere barn. Resultatet er flott og det var godt å gå gjennom sommeren med flat mage som ikke hadde eksem og sopp i foldene. Tror du vil få like mange anbefalingersom svar,det er nok flinke folk på de fleste klinikkene og detsies at det nesten aldri oppstår infeksjoner på privatklinikker.....sikkert noe i det. Lykke til med valget ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #3 Del Skrevet 22. oktober 2004 Takk for svar! Var det smertefullt? Og hvor lenge måtte du evt være borte fra jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellybutton Skrevet 23. oktober 2004 #4 Del Skrevet 23. oktober 2004 Smerte er individuellt....men naturligvis var det vondt. Fikk morfin i armen da jeg våkna,men det viste seg etterhvert at jeg reagerte på denne. Den gjorde at jeg kastet opp og fikk brekninger pluss at jeg ble svimmel. Du kan jo selv forestille deg at det gjør vondt å kaste opp med et stort operasjonssår på magen. Men det gikk bedre enn forventet. Mitt "vondeste" minne,var faktisk å ta ut drenene i hoftene to dager etterpå. Da var jeg liksom kommet ovenpå igjen... Ble operert Mandag,var tilbake hos familien med minstemann på den gang ett år, fredag kveld. Dagene imellom hvilte jeg ut hos moren min. Er hjemmeværende så sykemelding var jo ikke aktuellt. Husker ikke helt,men det tok sikkert tre-fire uker før jeg levde normalt igjen. Løftet ikke tungt på en god stund,og hengte ikke opp tøy..men det gikk nok ikke mer enn den tiden. Nå skal jeg gjennom brystreduk. og lurer naturligvis på sånne ting jeg og.... Håper du ble litt klokere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 23. oktober 2004 #5 Del Skrevet 23. oktober 2004 En venninne av meg gikk til fastlegen sin og viste frem magen, fortalte kompleksene sine og fikk alt dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dårlig erfaring Skrevet 24. oktober 2004 #6 Del Skrevet 24. oktober 2004 Velg for all del ikke Oslo Akutten. Legen der (som også jobber på andre klinikker. Omnia tror jeg...) er en uetisk ekling som KUN bryr seg om penger, og ikke om noe annet. Han tok ikke en blodprøve, spurte ikke om allergier, om sykdommer som spiseforstyrrelser eller noe. "Gjør sånn og sånn, betal sånn og sånn og kom den og den dagen". Burde skjønt det der og da, men så lur var jeg ikke. Nei, fysj. Blir kvalm bare jeg tenker på den fyren der. Fornøyd med resultatet, men 16 000 for at han skulle suge ut 600ml, som sikkert ikke var overflødig engang. (Har en spiseforstyrrelse.) Det er bare helt utrolig galt! Hørt at Nobel Clinic er bra. Bedre å betale litt mer enn å tenke på det billigste alternativet sånn som jeg gjorde.. det er ikke verdt det. Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 #7 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg kommer nok ikke til å belge klinikk basert på pris. Det tør jeg ikke. Det får koste det det koster. Snakket med en venninne av sambo igår, hun også sa jeg burde gå til legen min. Kanskje jeg gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå