AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Hvordan skal jeg klare å vaske oppå de takhøye skapene våre? Vi har vært sene med å få satt på listene og dermed har det samlet seg endel støv og fett der. Jeg klarer å vaske med jif skurekrem og klut ca. 1/4 innover. Hvilke vaskemidler og hva kan jeg feste kluten til for å vasket noenlunde rent oppå der? Anonymkode: 01aa8...65d
MiniMjau Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Jeg hadde vasket det jeg rakk med hendene og spikret på listen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Du tar turen til r Rusta, Jula eller Biltema og kjøper en lang, flat sak med microfiber påtrekk til å vaske opp på flater med. Eller du bruker moppen din med ren klut på. Alternativt god fantasi på bruk av passende ting du alt har. Anonymkode: 9c655...ec6 1
Xavana Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Jeg pleier å bruke mannen min! Lang i lortefallet og lange, sterke armer - han rekker det meste! :-D 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 3 minutter siden, Xavana skrev: Jeg pleier å bruke mannen min! Lang i lortefallet og lange, sterke armer - han rekker det meste! :-D Tror problemet er at sprekken mellom skapet og taket er for smal. Hvis ikke kunne hun strengt tatt bare stått på en stol eller noe... Anonymkode: e17b0...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå