AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Hei Førerkortett mitt er inndratt pga jeg bruker for høy dose angstdempende medisin. Betyr det at jeg må ta lappen på nytt? Det står at jeg kan søke om dispensasjon, men vil jeg aldri få igjen førerkortet mitt? Anonymkode: ea7bb...4a2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Tirritirriti og tirritirritort tirritirritirritirri førarkort! Anonymkode: 24257...c2e 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står at jeg kan søke om dispensasjon, men vil jeg aldri få igjen førerkortet mitt? Du må gå via fastlegen for å søke om dispensasjon. Du har ikke mistet førerkortet. Anonymkode: b7277...a1b 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må gå via fastlegen for å søke om dispensasjon. Du har ikke mistet førerkortet. Anonymkode: b7277...a1b Du må sende en søknad om til Fykeslegen i ditt hjemfylke om "dispensasjon fra helsekravene til førerkort" som det heter. Gå til fastlegen din så hjelper han deg med dette. Du har bare fått en midlertidig inndraging av førerkortet av medesinske årsaker. Du får det igjen når Fylkeslegen er fornøyd med medesineringen din basert på fastlegens uttalelser. Anonymkode: 886e8...d48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå