ajarRun Skrevet 1. april 2016 #1 Del Skrevet 1. april 2016 Liker du det? hvordan gjør du det og hvordan er det? Og bruker du idiotiske ord som henviser til andre ord slik som det for mye når du har druket det du anser som nok til å fjerne evnen tli å skrive sammenhengende? Det er det nok, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #2 Del Skrevet 1. april 2016 Nei, jeg liker det ikke og du burde finne deg en sunnere hobby. Anonymkode: cdf62...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 1. april 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 1. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg liker det ikke og du burde finne deg en sunnere hobby. Anonymkode: cdf62...f9f Hva burde jeg finne på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Del Skrevet 1. april 2016 Løs rubiks kube. Anonymkode: cdf62...f9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
secret92 Skrevet 1. april 2016 #5 Del Skrevet 1. april 2016 Var en av mine største hobbyer da jeg var ung, lovende og samfunnsfiendtlig. Gode tider det! Nå er hobbyen min å konsumere alkohol for å døyve minner fra den tiden. Ond sirkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 1. april 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 1. april 2016 5 minutter siden, secret92 skrev: Var en av mine største hobbyer da jeg var ung, lovende og samfunnsfiendtlig. Gode tider det! Nå er hobbyen min å konsumere alkohol for å døyve minner fra den tiden. Ond sirkel. Er du ikke lovende lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
secret92 Skrevet 1. april 2016 #7 Del Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Er du ikke lovende lengre? Tror ikke det? Passiv er vel mer riktig. Og det er helt ok, vi kan ikke alle være vidundermennesker med heltekapper og jetpacks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 1. april 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 1. april 2016 Et øyeblikk siden, secret92 skrev: Tror ikke det? Passiv er vel mer riktig. Og det er helt ok, vi kan ikke alle være vidundermennesker med heltekapper og jetpacks! Ikke alle trenger det. Bare man er søt og sunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
secret92 Skrevet 1. april 2016 #9 Del Skrevet 1. april 2016 9 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Ikke alle trenger det. Bare man er søt og sunn. Hahaha, uffda. Ligger dårlig an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 1. april 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 1. april 2016 Et øyeblikk siden, secret92 skrev: Hahaha, uffda. Ligger dårlig an! du er sikkert søtere enn du tror da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 8. april 2016 #11 Del Skrevet 8. april 2016 Prøvde å skrive dagbok en gang etter en halvtraumatisk natt ute. Fant ut at det ikke vat et talent det var noe verdt å førfølge. Kanskje jeg kunne hatt en karriere som legesingnaturforalsker idag, men det får jeg vel aldri vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå