Dominas leketøy Skrevet 2. april 2023 #41 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (På 1.4.2016 den 2.53): Innerst inne? Hva er du som mann, og jenter hva har dere erfart i feltet? Fra forumet virker det som flere enn man skulle tro liker å være den som blir dominert, men jeg tenker alltid at mennene jeg møter vil dominere meg. Hvordan egentlig finne ut av indre preferanse? Er det mere flaut for en mann å være sub enn dom f.eks og noe mange holder tett om? Anonymkode: 98650...73e Tenker at brukernavnet mitt avslører meg her….. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1015737-flest-menn-dominante-eller-sub/page/3/#findComment-31899667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 6. april 2023 #42 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (På 1.4.2016 den 2.53): Innerst inne? Hva er du som mann, og jenter hva har dere erfart i feltet? Fra forumet virker det som flere enn man skulle tro liker å være den som blir dominert, men jeg tenker alltid at mennene jeg møter vil dominere meg. Hvordan egentlig finne ut av indre preferanse? Er det mere flaut for en mann å være sub enn dom f.eks og noe mange holder tett om? Anonymkode: 98650...73e Jeg er definnitivt nå en Mann som er og føler meg Submissiv til Damer og da spesielt til min Kone. Tidligere(I yngre dager) ville jeg sagt at jeg er Dominant. Men det var eggentlig kun en rolle jeg tok fordi det virket som det gjorde underverk med å få "snøret i bånn". Det falt seg også naturlig fordi jeg fra naturen av er en dominant type med sterke meninger og leder i div sammenhenger. Men med få unntak så er de jeg personlig kjenner av menn som gir mest inntrykk til damer at de er dominante også de med dårligst selvtillit og svakest i kammerat flokken. Da er man livredd for og bli oppfattet som Beta og svak og kompenserer sine svakheter med å søke veldig submissive Damer de kan dominere for å bygge opp sin egen selvtillit. Det tok over 20 år før jeg våget å si til min nåværende kone at jeg ønsket at hun skal være sjefen i og utenfor senga. I tidligere forhold og 20 års ekteskap har jeg altid vært den dominante og påtatt meg det som en rolle jeg følte jeg måtte leve opp til. Etter at jeg underkastet meg Dama mi har vi fått ett utrolig godt ekteskap og seksual liv. Det som er vår hemmelighet for det er at jeg som hennes Submissive ektemann faktisk er submissive til HENNES ønsker, lyster og krav. Hun må altså ikke spille en Domina for å tilfredstille mine submissive fantasier. Men fremdeles kan det våkne at hun krever at jeg tar henne på en dominant måte i senga. Det er en helt annen sak. Men da gjør jeg det fordi hun bestemmer og på den måten funker det også for mine submissive lyster. 🥰 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1015737-flest-menn-dominante-eller-sub/page/3/#findComment-31925628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #43 Del Skrevet 7. april 2023 Kan trygt si (samt få bekreftet fra fetisjetrådene) at lysemenn er sub dominerte, og mørkere menn ef primært dominant. Anonymkode: 6eae9...408 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1015737-flest-menn-dominante-eller-sub/page/3/#findComment-31935250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #44 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 17.31): Mitt inntrykk fra Fetlife er at mennene kaller seg dominante, men ikke egentlig vet hva det betyr. Få som har baller til å gå inn i en relasjon til en sub som meg, med full jobb, eget hus, politisk aktiv etc. men som trenger en frisone der en annen tar styringa på de områdene vi blir enige om. Hovedsaklig det seksuelle. De fleste vil enten ha en ren elskerinne eller de skal ha ei skurefille uten egen vilje eller egne grenser. Flinke til å svare riktig i innledende faser, men stryker i gjennomføringa. Anonymkode: 73c40...a32 Dette stemmer veldig 😅😬 Var to jeg møtte derfra som presenterte seg som dominate og daddy. Men in person så ville de at jeg skulle bestemme alt om hvor og når ( møtte de på offentlig sted først, og fant ut at jeg ikke ville leke : p ) «alt er opp til deg:)» og «du kan bestemme» og tafatt tøffel-oppførsel fra første stund. fryktelig sjenerte og turte nesten ikke se på meg en gang.. bare dominant på internett, med andre ord. Det e jo trist.. kan godt hende de er annerledes når trygg, men om man er submissiv ellers, så får hev ikke helt viben til å gå videre på soverommet ol. altså. Og mange som kaller seg dom som bare vil kontrollere noen og er sjalu og eiesyke drittsekker og gjemmer seg bak «rollen» dominant for å få noen på kroken som de håper de kan styre og kontrollere på alle områder :s Anonymkode: e2c61...aad Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1015737-flest-menn-dominante-eller-sub/page/3/#findComment-31935295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #45 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 17.31): Mitt inntrykk fra Fetlife er at mennene kaller seg dominante, men ikke egentlig vet hva det betyr. Få som har baller til å gå inn i en relasjon til en sub som meg, med full jobb, eget hus, politisk aktiv etc. men som trenger en frisone der en annen tar styringa på de områdene vi blir enige om. Hovedsaklig det seksuelle. De fleste vil enten ha en ren elskerinne eller de skal ha ei skurefille uten egen vilje eller egne grenser. Flinke til å svare riktig i innledende faser, men stryker i gjennomføringa. Anonymkode: 73c40...a32 Kan du utdype 'dominant' slik du tolker det..er det en som bestemmer når dere skal pule og hva dere skal gjøre innen for dine grenser? Anonymkode: 6eae9...408 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1015737-flest-menn-dominante-eller-sub/page/3/#findComment-31935471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå