AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Del Skrevet 1. april 2016 Innerst inne? Hva er du som mann, og jenter hva har dere erfart i feltet? Fra forumet virker det som flere enn man skulle tro liker å være den som blir dominert, men jeg tenker alltid at mennene jeg møter vil dominere meg. Hvordan egentlig finne ut av indre preferanse? Er det mere flaut for en mann å være sub enn dom f.eks og noe mange holder tett om? Anonymkode: 98650...73e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Blue Skrevet 1. april 2016 #2 Del Skrevet 1. april 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innerst inne? Hva er du som mann, og jenter hva har dere erfart i feltet? Fra forumet virker det som flere enn man skulle tro liker å være den som blir dominert, men jeg tenker alltid at mennene jeg møter vil dominere meg. Hvordan egentlig finne ut av indre preferanse? Er det mere flaut for en mann å være sub enn dom f.eks og noe mange holder tett om? Anonymkode: 98650...73e Ja, jeg vil nok tro at det er færre menn som innrømmer at de er submissive, enn dominante. Samtidig tror jeg at flertallet verken er det ene eller andre, men et sted midt mellom, men likevel kan like å enten være lett dominant og/eller lett submissive til tider. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 1. april 2016 #3 Del Skrevet 1. april 2016 Hvis jeg skulle velge så måtte det bli sub for meg. Jeg er en voksen mann på noen-og-førti. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 1. april 2016 #4 Del Skrevet 1. april 2016 Stort sett dominant, men liker sub engang i mellom også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #5 Del Skrevet 1. april 2016 De fleste menn jeg har møtt har vært klart dominante når det kommer til sex. Et par stk som liker å ha kontrollen, men som ikke er så veldig dominant av seg. Da var det kjip sex.. Anonymkode: 9540f...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 1. april 2016 #6 Del Skrevet 1. april 2016 Tråden er ryddet for avsporinger og hets, samt svar til dette. -Saraby, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 1. april 2016 #7 Del Skrevet 1. april 2016 Vi skal være forsiktige med å si at det ene er mer naturlig enn det andre i alle fall. Det er amerikansk statistisk materiale fra BDSM- miljø som sier noe om at flertallet av de som beskrev seg dominante var menn, og at flertallet av de som beskrev seg som submissive var kvinner. Svakheten med å bruke dette materialet er at det begrenser seg til BDSM- miljøene, og ikke dekker SM-ere utenfor miljø og folk som er litt mer, skal vi si: avdempede, i seksuallivet. Imidlertid tror jeg vi kan si at statistikken gir en viss god grunn til å hevde at de kvinner som ønsker seg en mann som tar styringa har litt mer å velge i enn de som ønsker seg en mann å styre over, uten at en så sterk definisjon som dominant er å anvende på flertallet. Og jeg tror vi kan føle oss ganske trygge på at flertallet av de som virkelig er seksuelt dominante, er menn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #8 Del Skrevet 1. april 2016 Har faktisk møtt et par menn som er sub, disse ønsker da å bli ordentlig dominert over og bestemt over, at jeg skal ta kontrollen osv. Helt greit egentlig, men greier ikke mannen å skifte på rollene så går det ikke så bra, jeg liker best å være sub selv. Sub i senga, dom i det virkelige liv. Anonymkode: cdfa1...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 1. april 2016 #9 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg er naturlig dominant (strengt tatt primal), men kan godt finne det tennende å selv bli bundet fast og hvor kjæresten min har kontroll over min nytelse. Tror det er meget stigmatiserende å være en mannlig sub. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #10 Del Skrevet 1. april 2016 Altfor mange mannlige sub'er der ute.. Jeg vil ha en dominant, men de finnes jo faen meg ikke!! Anonymkode: e64f6...505 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 1. april 2016 #11 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg liker begge deler Liker å dominere og liker å bli dominert. Det beste er å variere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aucaman Skrevet 1. april 2016 #12 Del Skrevet 1. april 2016 Foretrekker en salig blanding, gjerne med flere bytter per gang, så lenge det ikke er blir kjempedrøyt. Verktøy som hører hjemme i garasjen kan bli i garasjen for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. april 2016 #13 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Jeg liker best å ha kontrollen og styre med han. Det tenner meg mest å bestemme litt og ta initiativ. Ikke nødvendigvis initiativ til sex, men når vi først er igang digger jeg å styre på med han. Suge han , binde han fast og ta litt kontroll. Endret 2. april 2016 av Mysticgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 4. april 2016 #14 Del Skrevet 4. april 2016 Den 1.4.2016 at 17.52, AnonymBruker skrev: Altfor mange mannlige sub'er der ute.. Jeg vil ha en dominant, men de finnes jo faen meg ikke!! Anonymkode: e64f6...505 ? Neivel ? Har du bare gått i den gamle fella med å gå etter de fyrene som ser tøffe ut i skinnjakkene sine, eller er det noe annet som gjør at du leiter på feil sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #15 Del Skrevet 4. april 2016 3 timer siden, draug 75 skrev: ? Neivel ? Har du bare gått i den gamle fella med å gå etter de fyrene som ser tøffe ut i skinnjakkene sine, eller er det noe annet som gjør at du leiter på feil sted. Jeg vet ikke hva jeg gjør feil.. Ønsker ikke å være på fetlife eller lignende, da jeg ikke bare søker en dominant, men også en partner. Vet ikke hvor jeg finner de, de fleste menn jeg møter ønsker å være sub i senga.. Anonymkode: e64f6...505 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #16 Del Skrevet 4. april 2016 Det finnes dominante som ønsker forhold på Fetlife.. meg f.eks. Anonymkode: ee1e6...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 4. april 2016 #17 Del Skrevet 4. april 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva jeg gjør feil.. Ønsker ikke å være på fetlife eller lignende, da jeg ikke bare søker en dominant, men også en partner. Vet ikke hvor jeg finner de, de fleste menn jeg møter ønsker å være sub i senga.. Anonymkode: e64f6...505 Jeg vet ikke. Det virker som da jeg erkjente den dominante "legninga" mi og ble trygg på den, så var det som om jeg kommuniserte noe som sub- kvinner responderte veldig sterkt på. Ei av de jeg brukte å treffe tok jeg litt samme diskusjonen med. Hun mente at den "vanlige" feilen er å leite etter "røff og tøff" - det vil si skinnjakker og rocka stil, men at et snev av autoritet i stilen er det man skal se etter - dvs. ikke striglet pappagutt, men klassisk og i orden "du har å ta meg alvorlig"- stil. Hvis han smekker deg lett, med en spøkefull mine, og ikke for at det skal være vondt, på fingrene når du prøver å ta på han eller at du finger med pyntelommetørklet hans eller noe, men stryker deg over håret og gir deg et lite kyss (et kyss du ønsker deg) like etterpå, så kan du regne med at du har funnet din mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #18 Del Skrevet 4. april 2016 Så.. Hvordan finner man egentlig ut hva sin partner er når han ikke responderer tydelig på hverken det ene eller andre? Har prøvd å foreslå at han handcuffer meg, si at jeg kan handcuffe han, han ler det bare bort, legger hånden hans rundt halsen min og klemme så han skal ta over kveling av meg men han fjerner hånda si, presse armene hans over hodet hans når jeg er på topp.. Får null respons! Anonymkode: 98650...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 4. april 2016 #19 Del Skrevet 4. april 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så.. Hvordan finner man egentlig ut hva sin partner er når han ikke responderer tydelig på hverken det ene eller andre? Har prøvd å foreslå at han handcuffer meg, si at jeg kan handcuffe han, han ler det bare bort, legger hånden hans rundt halsen min og klemme så han skal ta over kveling av meg men han fjerner hånda si, presse armene hans over hodet hans når jeg er på topp.. Får null respons! Anonymkode: 98650...73e Det er ikke alle som er dominant. Slik er det bare. Du finner mange som søker etter forhold på FL, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #20 Del Skrevet 4. april 2016 1 time siden, draug 75 skrev: Jeg vet ikke. Det virker som da jeg erkjente den dominante "legninga" mi og ble trygg på den, så var det som om jeg kommuniserte noe som sub- kvinner responderte veldig sterkt på. Ei av de jeg brukte å treffe tok jeg litt samme diskusjonen med. Hun mente at den "vanlige" feilen er å leite etter "røff og tøff" - det vil si skinnjakker og rocka stil, men at et snev av autoritet i stilen er det man skal se etter - dvs. ikke striglet pappagutt, men klassisk og i orden "du har å ta meg alvorlig"- stil. Hvis han smekker deg lett, med en spøkefull mine, og ikke for at det skal være vondt, på fingrene når du prøver å ta på han eller at du finger med pyntelommetørklet hans eller noe, men stryker deg over håret og gir deg et lite kyss (et kyss du ønsker deg) like etterpå, så kan du regne med at du har funnet din mann. Jeg ser for meg den mannen du beskriver, men han er ikke å finne akkurat nå I mens får jeg ta til takke med vanlig sex uten straff, men merker at det er kjedelig. Jeg trenger en som kan og vil sette meg på plass! Begynner nesten å bli litt desperat jeg nå... Anonymkode: e64f6...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå