Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har lyst til å bleke håret. Jeg hadde mørkebrunt, nesten svart hår til å begynne med, og har nå bleket det med hjemmefarging fire ganger på omtrent to uker. Nå er det gult/oransje, og jeg vurderer å dra til frisøren for å få det platina blondt. Er det noen som vet om frisøren faktisk er villig til å gjøre dette, og om så hva det vil koste ca? Eventuelt hva jeg kan gjøre for å få lysere hår uten å ødelegge det helt 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

værtfall 1000 lapp, jeg vil tippe mer,fordi antagelvis vil  de måtte gjøre det flere ganger.

Anonymkode: 8045e...174

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stripet det lyst, og det kostet litt over 2000 kr. Bleking skader håret, så spørs om de kan bleke det mer uten at det faller av. 

Anonymkode: e5719...207

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

værtfall 1000 lapp, jeg vil tippe mer,fordi antagelvis vil  de måtte gjøre det flere ganger.

Anonymkode: 8045e...174

Vil det fortsatt koste så mye ettersom håret mitt er så og si gult nå?

Skrevet

Kommer an på hvilken frisør du går til, men vil anbefale deg å dra til en som bruker olaplex kuren. Det er ingen mirakel kur, men den pleier håret ditt og beskytter den mye mot den store slitasjen bleking fører med seg.

Skrevet

Frisør er eneste muligheten om du ikke vil "ødelegge håret helt". Mye enklere nå som Olaplex er kommet til Norge, så håret slipper unna en stor del av skadene.

Gjest marizz
Skrevet (endret)

Frisøren er sikkert villig til det så lenge håret ditt ikke er for slitt. Forresten, sikker på fu har brukt en sterk nok farge siden du ikke har fått det lyst etter så mye bleking? Jeg farger min nokså mørke ettervekst hjemme, og får den alltid lys med riktig bleking. Om det er mer gult enn oransje, kan du prøve en lillashampoo(fugde sin er effektiv), men det være gult og ikke oransje for å få virkning.

Endret av marizz
AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte 2400 med olaplex, men det var striper da, ikke helfarging. 

Anonymkode: edb13...e98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...