MapleSirup Skrevet 1. april 2016 #21 Skrevet 1. april 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å? Har sett de frata kreftpsient med fulighet for full heling støndad i forbindelse med noe ekstra skole vedkommende var i stand til og fullføre. Meget fortvilet og deprimert dame som dukket opp på kontoret. Er vel en form for stjeling, er det ikke? eller, hva skal vi kalle det? trakkassering, æreskrenkelse? Anonymkode: b6b78...279 Man kaller det, i verste fall, et rigid lovverk. I verste fall. Det er ikke slik at alle syke må gå på skole. Tyveri er ihvertfall tull å kalle det. Skjønner godt at du velger AB- funksjonen... 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #22 Skrevet 1. april 2016 4 minutter siden, MapleSirup skrev: Man kaller det, i verste fall, et rigid lovverk. I verste fall. Det er ikke slik at alle syke må gå på skole. Tyveri er ihvertfall tull å kalle det. Skjønner godt at du velger AB- funksjonen... Hvem? jeg som reagerer på et system som skal "hjelpe" mennesker men som også tråkker på mennesker når de ligger nede? Anonymkode: b6b78...279
MapleSirup Skrevet 1. april 2016 #23 Skrevet 1. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem? jeg som reagerer på et system som skal "hjelpe" mennesker men som også tråkker på mennesker når de ligger nede? Anonymkode: b6b78...279 Du er unyansert. Vi har bortimot det beste sikkerhetsnettet i verden. At det finnes tilfeller der man skulle sett at ting blir vurdert anderledes gjør fortsatt ikke nav til et system som har til hensikt å tråkke på mennesker. Jeg orker ikke diskutere med folk som deg. Det blir som å preke for ungdommer med underutviklet pannelapp: fåfengt. 4
Miranda16 Skrevet 1. april 2016 #24 Skrevet 1. april 2016 Hadde du mottatt sosialhjelp ville du ikke det, men dette gjelder ikke AAP
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #25 Skrevet 1. april 2016 2 timer siden, MapleSirup skrev: Du er unyansert. Vi har bortimot det beste sikkerhetsnettet i verden. At det finnes tilfeller der man skulle sett at ting blir vurdert anderledes gjør fortsatt ikke nav til et system som har til hensikt å tråkke på mennesker. Jeg orker ikke diskutere med folk som deg. Det blir som å preke for ungdommer med underutviklet pannelapp: fåfengt. Ut fra egne erfaringer og studier så jo, var en del fordomsfulle mennesker som jobbet på nav, fikk også beskjed om å la være og opplyse mennesker om rettigheter de faktisk har krav på- for å spare penger. Det er NAV ja. Anonymkode: b6b78...279 1
MapleSirup Skrevet 1. april 2016 #26 Skrevet 1. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ut fra egne erfaringer og studier så jo, var en del fordomsfulle mennesker som jobbet på nav, fikk også beskjed om å la være og opplyse mennesker om rettigheter de faktisk har krav på- for å spare penger. Det er NAV ja. Anonymkode: b6b78...279 Løgn. 1
Rotemor Skrevet 1. april 2016 #27 Skrevet 1. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Å? Har sett de frata kreftpsient med fulighet for full heling støndad i forbindelse med noe ekstra skole vedkommende var i stand til og fullføre. Meget fortvilet og deprimert dame som dukket opp på kontoret. Er vel en form for stjeling, er det ikke? eller, hva skal vi kalle det? trakkassering, æreskrenkelse? Anonymkode: b6b78...279 Jeg blir nesten målløs av hvor ignorante, bortskjemte, storkrevende og lite opplyste noen er.... Du kjenner tydeligvis ikke til grunntanken bak velferdsordningen vi har eller anne vedr. tema. Jeg skulle ønske dette var en aprilspøk. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #28 Skrevet 1. april 2016 4 timer siden, MapleSirup skrev: Løgn. Nei, MarpleSirup- det er ikke løgn. Det er mye i samfunnet som ikke er slik det skal være, det er viktig at mennesker tør å snakke om det. Anonymkode: b6b78...279 1
MapleSirup Skrevet 1. april 2016 #29 Skrevet 1. april 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, MarpleSirup- det er ikke løgn. Det er mye i samfunnet som ikke er slik det skal være, det er viktig at mennesker tør å snakke om det. Anonymkode: b6b78...279 Jeg diskuterer gjerne både velferdsordninger og gjennomføring med oppegående, kunnskapsrike folk. God helg videre.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #30 Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, MapleSirup skrev: Jeg diskuterer gjerne både velferdsordninger og gjennomføring med oppegående, kunnskapsrike folk. God helg videre. Pft, du driver med hersketeknikker. Anonymkode: b6b78...279 1
MapleSirup Skrevet 1. april 2016 #31 Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pft, du driver med hersketeknikker. Anonymkode: b6b78...279 Men, alvorlig talt! Hva forventer du å få til svar med slike lavmålsargumenter og oppgulp?? Nei, slike gidder jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #32 Skrevet 1. april 2016 1 minutt siden, MapleSirup skrev: Men, alvorlig talt! Hva forventer du å få til svar med slike lavmålsargumenter og oppgulp?? Nei, slike gidder jeg ikke. Nei, jeg merker det. Anonymkode: b6b78...279
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #33 Skrevet 1. april 2016 Hvorfor er det lavmåls argumenter når jeg som sosionom har opplevd slike saker? Folk tør ikke snakke, av frykt for represalier. Anonymkode: b6b78...279
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #34 Skrevet 1. april 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem? jeg som reagerer på et system som skal "hjelpe" mennesker men som også tråkker på mennesker når de ligger nede? Anonymkode: b6b78...279 Tråkking på folk satt i system, faktisk... Hvor dum kan man bli-.... Anonymkode: bb6ed...39b 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #35 Skrevet 2. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tråkking på folk satt i system, faktisk... Hvor dum kan man bli-.... Anonymkode: bb6ed...39b du føler deg bra hva, slenger dritt til andre-alle vet at folk kan ha problemer med nav Anonymkode: b6b78...279
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #36 Skrevet 2. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: du føler deg bra hva, slenger dritt til andre-alle vet at folk kan ha problemer med nav Anonymkode: b6b78...279 Alle vet også at nav ikke stjeler penger og at alle saker har minst to sider. Anonymkode: bb6ed...39b 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #37 Skrevet 2. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det lavmåls argumenter når jeg som sosionom har opplevd slike saker? Folk tør ikke snakke, av frykt for represalier. Anonymkode: b6b78...279 Vi ar rettssikkerhet her i landet. Les en avis!!! Anonymkode: bb6ed...39b 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #38 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi ar rettssikkerhet her i landet. Les en avis!!! Anonymkode: bb6ed...39b Monica saken... Mennesker som varsler om dårlige forhold... Anonymkode: b6b78...279 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #39 Skrevet 2. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Monica saken... Mennesker som varsler om dårlige forhold... Anonymkode: b6b78...279 Du får streve så mye du gidder med oppgulpet ditt og konspirasjonsteoriene. De fleste er nok litt mer kildekritiske enn det der. Anonymkode: bb6ed...39b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #40 Skrevet 2. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får streve så mye du gidder med oppgulpet ditt og konspirasjonsteoriene. De fleste er nok litt mer kildekritiske enn det der. Anonymkode: bb6ed...39b ? nok en forstyrret sjel der ute........... Anonymkode: b6b78...279
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå