Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med en PC som er ganske treig, og bruker sin tid på å laste inn sider. Men hovedproblemet er st når jeg er inne på Internett og på ulike sider så kobler siden ut og det dukker opp masse popup vinduer. Et eksempel: når jeg er inne på Tv2 sumo og skal prøve å starte et program kommer det masse popupvinduer frem istedet, og programmet dukker opp i en ny fane, men når jeg så prøver å starte det i den nye fanen skjer det samme. 

Beklager for dårlig forklaring, men er ikke så veldig god på PC når det kommer til dette. 

Anonymkode: 6bed8...78c

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Høres ut som spionvirus ja.Disse blir som regel installert om du laster ned noen andre programmer. De gjør pcen treg og det popper opp nye vinduer hele tiden . Jeg hadde liknende sev og måtte bare reformatere hele dritten , ingen virusprogram tok den. Jeg gjenopprettet hele pcen til da jeg kjøpte den for å bli kvitt det.

Skrevet

Hvis du ikke er så god på dette med data selv, finnes det alltid proffer (firmaer) rundt om som tar seg av sånne ting. Det koster penger, men ikke urovekkende mye. Her jeg bor på østlandet, finnes mange. De annonserer gjerne på lokaltelefonkatalogens gule sider f.eks. Eller du kan spørre rundt om blant venner og kjente, om de vet om en sånn bedrift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...