AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Jeg ønsker ikke bruke internett når jeg hører på musikk når jeg er på farten. Hva må jeg velge da? Anonymkode: 800cb...601
Salka Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Skaff deg mp3-spiller og før over CD-platene dine. Eller discman om du vil være litt retro. Walkman om du vil være enda mer retro. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 47 minutter siden, Salka skrev: Skaff deg mp3-spiller og før over CD-platene dine. Eller discman om du vil være litt retro. Walkman om du vil være enda mer retro. Jeg har en eldre mobil med mp3 spiller. Kan jeg bruke den uten sim kort? Får man fortsatt kjøpt mp3 spillere og cd walkman i butikken? Anonymkode: 800cb...601
Salka Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en eldre mobil med mp3 spiller. Kan jeg bruke den uten sim kort? Får man fortsatt kjøpt mp3 spillere og cd walkman i butikken? Anonymkode: 800cb...601 Kommer an på hvilken mobil det er. Men kan du ikke legge inn på din nåværende mobil da? Jeg har lagt inn mye musikk fra mine cder på iPhonen min kom jeg på nå. Trenger jo ikke nett for å høre på det. Mp3-spiller får du nok kjøpt. Mulig discman og og finner du ikke ny finner du garantert på Finn, QXL eller liknende.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 25 minutter siden, Salka skrev: Kommer an på hvilken mobil det er. Men kan du ikke legge inn på din nåværende mobil da? Jeg har lagt inn mye musikk fra mine cder på iPhonen min kom jeg på nå. Trenger jo ikke nett for å høre på det. Mp3-spiller får du nok kjøpt. Mulig discman og og finner du ikke ny finner du garantert på Finn, QXL eller liknende. Takk for svar. Hvordan legger jeg inn musikk på iphonen? Anonymkode: 800cb...601
Salka Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Hvordan legger jeg inn musikk på iphonen? Anonymkode: 800cb...601 Bare hyggelig. Legg først CD-platene inn på pcen i itunes. Så kobler du til iPhonen og velger det du vil føre over. Det er lenge siden jeg gjorde det, men det var veldig enkelt. Gikk av seg selv uten noe tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå