Gå til innhold

Shape patch??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har brukt dette?? Har avskrevet det som humbu for lenge siden, helt til en venninne fortalte hun hadde tatt av en del med, og mistet "lysten" på mat...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva ER det for noe ? Piller eller ?

Litt mer info takk

Nysgjerrig

Gjest Anonymous
Skrevet

Til deg som lurte: dette er et slankeplaster!

• 8 måneder senere...
Skrevet

Er det noen som har prøvd dette eller? Jeg leste om det i siste Norsk Ukeblad, og slukte "agnet" rått... :lol: Føler meg litt dum nå, etter å ha bestillt noen pakker... Jeg som aldri pleier å gå på disse slanke-lokke greiene... Har bare noen få kilo som må bort, hadde sikkert vært mer effektivt å bruke sykkelen jeg fikk til jul, eller gått en tur hver dag...

Gjest Anonymous
Skrevet

Har også kjøpt det etter å ha lest om det i Norsk Ukeblad - ikke fordi jeg tror jeg kan bare pøse på med plaster og bli tynn som en sild men fordi jeg faktisk tror at det kan hjelpe meg til å bli fortere mett :-) Det gjenstår å se!

Gjest Anonymous
Skrevet

vel, si ifra om hvordan det virker (til dere som vurderer å prøve det!)

lykke til iallefall :)

Skrevet

Ja - disse har jeg vurdert også - etter oppslag i presse...

Ønsker opplysning fra noen som har benyttet det, negativt og positivt... Shapepatch

Skrevet

Ja, nå er det 8 dager siden jeg har bestillt (og betalt!! :o ) disse plasterene, og jeg venter spent på å motta det i posten... Er det virkelig ingen som har prøvd det og har noen erfaringer å dele med oss?

Skrevet

har solgt det i butikken jeg jobber, og jeg må innrømme at jeg har liten tro på det.. så finnes det et annet produkt (kelpasan) som har de samme virkestoffene, og er billig. disse plasterene koster 450 i mnd. (dyrt!) på pakken står det også at "man kan spise hva man vil"!!! tull og tøys! dette plasteret virker sikkert litt, men du vil nokk ikke få noe varig resultat av det. vår butikk kommer ikke til å selge det igjen (vi selger kun noe av det når det har vært en artikkel i ukeblad om det,ellers går det ikke noe! og det er ikke et godt tegn!) jeg ville brukt pengene mine på noe mere fornuftig!

Skrevet
..... på pakken står det også at "man kan spise hva man vil"!!! tull og tøys! dette plasteret virker sikkert litt' date=' men du vil nokk ikke få noe varig resultat av det.[/quote']

Selvfølgelig kan man ikke bare sette på seg et plaster å tro at man kan fortsette å leve videre som normalt, og kanskje proppe i seg det ene og det andre som ikke er bra. Ingen slankekurer virker - det er slått fast for lenge siden. Det eneste som hjelper over tid er sunn mat og bevegelse.

Jeg for min del har startet trene fast 2 ganger i uka siden begynnelsen av februar - og merker faktisk at buksene sitter løsere. MEN, vekta står bom. Og ja, vet at dette skyldes at fettet blir omdannet til muskler - men jeg kunne godt tenke meg å få en litt ekstra start med noen kilo i minus...

Og hadde tenkt å bruke plaster i tillegg til trening 3 ganger i uken som jeg nå har økt til - pluss at jeg selvfølgelig tenker mer over hva jeg putter i munnen !

Skrevet

så finnes det et annet produkt (kelpasan) som har de samme virkestoffene, og er billig. disse plasterene koster 450 i mnd. (dyrt!)

HVA KOSTER DESSE "KELPASAN"? Og hvor får man kjøpt de????

Skrevet

kelpasan får du i helsekosten, husker ikke helt hva de koster.. er billig iallefall. man bør ikke bruke den over en lang periode, fordi den inneholder jod, (jod er et mineral som spiller inn i kroppens stoffskifte) bruker man den for mye/lenge kan man risikere å få for mye, og da kan man få struma, men det er et fint tilskudd i perioden man vil gå ned i vekt, men jeg vil anbefale deg å slutte når man har nådd målet. Når man skal ned i vekt og bli der, må man forandre livsstil. Hvis man etter slankekuren fortsetter som før (spiser det samme som før, lite trening) går man opp igjen. jeg jobber i helsekost, og sier til de som vil ha "vidunder piller" som man blir slank av, at dette rett og slett ikke finnes! man kan få god hjelp av feks eple eddik, kelpasan(eller annet tang prod.) cla, og andre prod. (det finnes en million!) men man må passe på hvor mye energi man inntar i forhold til hva man bruker. Desverre er det slik at kroppen vår vil gjerne ha et lite lager med energi, som den lagrer i form av fett, derfor er det vansklig å bli kvitt dette ekstra fettet, kroppen vår vil jo ha det! derfor foretrekker den å tære på muskelmassen i steden for , derfor er det viktig å trene, og da er cla et fint tilskudd, ulempen er at det er dyrt og man må bruke det en stund førman ser noe resultat. hvis du skal kjøpe cla, spørr om hvilket produkt som inneholder den reneste oljen, det er en del useriøse på markedet(leste i nyeste mat&helse at et postordrefirma hadde ikke noe virkestoffer i claen de solgte, så vær kritisk!)

• 1 måned senere...
Skrevet

Til dere som vil vite om effekten av shape patch! I dag, endelig etter laaang ventetid kom plastrene i posten! Skal ta på det første i morgen tidlig, også får vi se da, om det er noe virkning i det!

Står, som før nevnt, at det skal minske appetitten osv, men litt av mitt problem er at jeg spiser selv om jeg er mett... Dere skal iallefall få tilbakemelding!

Skrevet

Herlig :hoppe: - gleder meg til å høre hva slags virkning du får !!

Skrevet
Herlig :hoppe: - gleder meg til å høre hva slags virkning du får !!

...om det i det hele tatt blir noen virkning :-? Kjenner jeg er litt pessimistisk akkurat nå... Men- det er jo i morgen plasteret skal på, humøret har sikkert snudd da! :D

• 5 uker senere...
Annonse
Skrevet

Nå har jeg brukt plastrene i 30 dager (en pakke rekker til 30 dager), og har gått ned 4 kg!! :D På meg har plasteret virket slik at jeg nesten aldri er sulten. Vanligvis sier kroppen min ifra veldig ofte om at "nå må du ha mat" ved at jeg får skjelvinger o.l., men dette har jeg omtrent ikke opplevd etter jeg begynte å bruke plaster. Jeg er også litt småkvalm, men ikke særlig plagsomt, kjenner det igrunnen bare når jeg tenker etter... Jeg har ikke trent/trimmet noe i det hele tatt, hadde tenkt å gjøre det, men har ikke fått tid til å sette igang enda. Ellers har jeg spist omtrent som normalt, bare litt mindre og sjeldnere måltider, rett og slett fordi jeg ikke er sulten. Ulempen er at jeg spiser mye snop, får liksom et sukkerkikk. Vet ikke om det har noe med plasteret å gjøre, for jeg er egentlig en godtegris til vanlig 8)

Jeg har kjøpt fire pakker, så hvis jeg går ned 4 kilo hver måned er jeg mer enn fornøyd, og synes det er vel verdt pengene!! Noen andre som har prøvd? Erfaringer?

Skrevet

hei..

det fins også noen piller man kan ta, som synker matlysten.. da orker man bare 1/2 brødskive, 1 liten potet osv.. veldig bra :wink: har prøvd de, så vet at de virker.. husker ikke helt navnet, men man får de av legen, så det er jo bare å prate md han/hun omdet.. selvom de er for bulimitikere eller folk med overspiselsessykdommer, slik at de ikke skal overspise og kaste opp... men funker uansett... sånn hvis noen lurte.. klem

Skrevet

Deter nok Fontex du mener, de brukes mot bulimi .. man får mindre trang til å overspise. Fontex er et antidepressiv (SSRI).

Gjest Anonymous
Skrevet

antidepressiv. Jeg overspiser, men er ikke akkuratt deprimert. Men innrømmer at overspisingen blir styrt av følelsene mine. Hvis jeg snakker med helsesøster eller fastlege, tror du jeg vil få skrevet ut dette da?

• 9 år senere...
Skrevet

Brukt det nye "ShapePatch" som ble solgt gjennom Groupon. Funket som en kule. En halv skål frokostblanding holder meg mett til middagstid, klarer ikke spise opp middagen, og en skive er nok til kvelds. Blir sulten seint, og mett fort. Det beste er at søtsuget ble mindre, så ikke noe småspising av søte ting utover kvelden helder!

Denne funket på meg i allefall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...