AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Toalettet og rør i kjøkkenet er tette,både i andre og første etasje. Hva kan jeg bruke?tenker å prøve med sånn vakuum greie,og plumbo.er det noe annet jeg kan prøve,så kan jeg handle inn på en gang? Kan nå ikke gå på do og flushe,uten at alt renner over.og på sinken på kjøkkenet renner vannet over også.har tatt av røret og renset,det er ingen hår eller matrester der lenger,men fortsatt tett. Anonymkode: 7690c...4ec
ajarRun Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Stikk en høytrykksspyler ned i røret? Aner ikke, hadde brukt plumbo.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Prøv Mudin, du får det på Coop Bygg, Jernia og lignende. Vakumtingen ville jeg prøvd på do, den har de jo også på samme sted. Har du gamle rør eller vet hvorfor det har blitt tett? Du må jo sørge for at du ikke får det sånn igjen. Anonymkode: a56c3...a93 1
EvaLena Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 IKKE bruk Plumbo. Det etser opp rørene. Dra på en comfort butikk og kjøp Mudin. Funker som bare det. 1
Atea Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 (endret) Hvis det ikke hjelper med mudin, kan du prøve å stake med en stålstreng som er tilpasset og har en liten krok nederst, man kan lage den selv men jeg aner ikke hvordan man gjør det. Før du bruker mudin ville jeg tatt på engangshansker og renset slukene, og tatt en titt på vannlåsen under kjøkkenbenken. Hvis ikke det hjelper ville jeg ringt noen som kan. Det ble tett i sluken i dusjen her, og da ringte jeg bare vaktmester som brukte vakuumpumpe. De har ikke lov til å gjøre ting gratis tror jeg, men de gjør det likevel hvis det er enkle jobber. Endret 1. april 2016 av Atea
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Ring rørleggeren og eller spylebilen. Har du høytrykksspyler? Da kan du begynne med å prøve den, men ikke i toalettet. Åpne rørene i/under vasken og stikk høytrykksspylerstrålen inn i der. (Om du har litt handye hender, hvis ikke, la em handy mann hjelpe deg.) Anonymkode: 6add8...ee9
Atea Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring rørleggeren og eller spylebilen. Har du høytrykksspyler? Da kan du begynne med å prøve den, men ikke i toalettet. Åpne rørene i/under vasken og stikk høytrykksspylerstrålen inn i der. (Om du har litt handye hender, hvis ikke, la em handy mann hjelpe deg.) Anonymkode: 6add8...ee9 Høytrykkspyler ?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 1 minutt siden, Atea skrev: Høytrykkspyler ? Høytrykksspyler er helt utmerket til å åpne og å gjøre rent inni rør og sluker. Spyleblien er jo bare en enda kraftigere variant av "privatspylerne". Men man bør vite litt hva man gjør, og hvor man begynner når det er pottetett. Anonymkode: 6add8...ee9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 13 minutter siden, Atea skrev: Hvis det ikke hjelper med mudin, kan du prøve å stake med en stålstreng som er tilpasset og har en liten krok nederst, man kan lage den selv men jeg aner ikke hvordan man gjør det. Før du bruker mudin ville jeg tatt på engangshansker og renset slukene, og tatt en titt på vannlåsen under kjøkkenbenken. Hvis ikke det hjelper ville jeg ringt noen som kan. Det ble tett i sluken i dusjen her, og da ringte jeg bare vaktmester som brukte vakuumpumpe. De har ikke lov til å gjøre ting gratis tror jeg, men de gjør det likevel hvis det er enkle jobber. Klarer du ikke holde din egen dusjsluk ren og åpen, og så skal du rådgi andre? Hjelpes! Anonymkode: 6add8...ee9
Atea Skrevet 1. april 2016 #10 Skrevet 1. april 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer du ikke holde din egen dusjsluk ren og åpen, og så skal du rådgi andre? Hjelpes! Anonymkode: 6add8...ee9 Jeg var ikke her, hadde lånt bort leiligheten til andre. Hjelpes.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #11 Skrevet 5. april 2016 Den 1.4.2016 at 7.06, EvaLena skrev: IKKE bruk Plumbo. Det etser opp rørene. Dra på en comfort butikk og kjøp Mudin. Funker som bare det. Det er vel ikke akkurat det den gjør. Den feller ut uorganiskefobindelser og lager propp. Men ja, mudin er bedre Anonymkode: 8f32e...578
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå