LilleBille Skrevet 26. oktober 2004 #21 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg bruker enten solsikkeolje eller oliven - alt ettersom. Tilsetter feks. 5-8 fedd hvitløk (hele - skrelt), 1-2 røde chilli noen stilker timian el. Evt. lager jeg en med "masse" hakket hvitløk - gjerne 5-6 hele - og fyller opp med olje .. nydelig å bruke til steking etc. (spesielt på små potetbiter som får godkjøre seg litt i oljen før stekingen) .. ellers så finner du bl.a. flere oppskrifter her: Varden - velg Tilbehør og olje/eddik Bruker en eller annen form for flaske - som jeg har fpr hånden - liker spesielt godt Otard cognacflaskene - (halvflaske). Holdbarheten er rimelig lang - flere måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2004 #22 Del Skrevet 26. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. november 2004 #23 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg hadde blitt kjempeglad for slike gaver, og jeg er da ikke så gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. november 2004 #24 Del Skrevet 3. november 2004 Spiselige gaver er veldig velkomne så fremt det ikke er ting jeg ikke tåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #25 Del Skrevet 3. november 2004 klart det er stas! Men du har kanskje et poeng når du lurer på om man orker tanken på mer mat akkurat i jula. Derfor er det kanskje best å få ting som holder seg litt? Neste år, da skal jeg begynne å lage hjemmelagde julegaver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. november 2004 #26 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg liker spiselige gaver selv om jeg er den yngste her inne på kg, så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. november 2004 #27 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg liker spiselige gaver selv om jeg er den yngste her inne på kg' date=' så vidt jeg vet [/quote']Hvor gammel er du da? (ble fryktelig nysgjerrig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bø Skrevet 3. november 2004 #28 Del Skrevet 3. november 2004 Vil har flere oppskrifter av Arkana!!! Kan jeg få kan jeg få??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 3. november 2004 #29 Del Skrevet 3. november 2004 Har hatt stor suksess med både brente mandler, hjemmelaget marsipan og krydderkake. Men det er utrolig mye mer stas å få hjemmelagde ting, enn en butikk-kjøpt konfekteske med papir. Konfekt er godt, men det er så utrolig lite gjennomtenkt! Da kan man nesten like godt la være, synes jeg. Gaver som bare er rasket sammen på en bensinstasjon er litt trist. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå