Miranda16 Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Noen kjøpte mascara til meg på tax-free DFDS. Problemet er at pakningen var tom. Noen som vet hvordan jeg går frem?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Præhæ! Men de må da ha kjent at esken var tom? De fleste litt eksklusive mascaraer kommer jo i eske. Anonymkode: d530d...e42
Miranda16 Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Præhæ! Men de må da ha kjent at esken var tom? De fleste litt eksklusive mascaraer kommer jo i eske. Anonymkode: d530d...e42 Mascaraen veier ingenting, men jeg sjekker alltid, men det var som sagt ikke jeg som kjøpte den....
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 56 minutter siden, Miranda16 skrev: Mascaraen veier ingenting, men jeg sjekker alltid, men det var som sagt ikke jeg som kjøpte den.... Ja, vet de veier lite, men esken veier jo ikke halvparten en gang. Så rart de ikke har kjent det. Og rart selgeren ikke har oppdaget det. Sikker på at de ikke bare har tatt mascaraen selv? Hvilken mascara var det? Anonymkode: d530d...e42
Fireflies Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Tror ikke det er så mye å gjøre. Slikt må kommenteres med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå