Gå til innhold

Menn: er det turn-off hvis dama har (litt) dårlig selvbilde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå snakker jeg ikke om å snakke ned seg selv, men påpeke åpenbare feil og mangler. Som har selvinnsikt og kunne se hva som er mindre pent ved en selv. 

Er det ikke litt koselig for menn å kunne hjelpe, støtte og bygge opp dama? 

Anonymkode: 35316...12f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame, men JA jeg tenker at det er turnoff ! Man skal ikke si alt til en partner. Begynner man å nevne det og det, som kanskje ikke mannen har tenkt på engang, kan det få han til å begynne å tenke på nettopp det. Har man issues i forhold til eget utseende, bør man jobbe med det på egen hånd og ikke flagge det for en partner, som bare vil bidra til å sette deg selv i et dårligere lys.

Anonymkode: be785...253

• Liker 1
Gjest Aucaman
Skrevet

Nei. De fleste mennesker har noen issues med seg selv. Hadde satt pris på ærligheten så lenge det ikke er:

"Ser jeg feit ut i denne?"

"Nei."

"Det sier du bare for å ikke såre meg, løgner!"

Jeg har ikke noe særlig til selvbilde selv, så det ville vært rimelig hyklersk av meg å kreve det av noen andre og forsåvidt.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame, men JA jeg tenker at det er turnoff ! Man skal ikke si alt til en partner. Begynner man å nevne det og det, som kanskje ikke mannen har tenkt på engang, kan det få han til å begynne å tenke på nettopp det. Har man issues i forhold til eget utseende, bør man jobbe med det på egen hånd og ikke flagge det for en partner, som bare vil bidra til å sette deg selv i et dårligere lys.

Anonymkode: be785...253

Jeg tenker ikke å rakke ned på seg selv hele tiden, men det å faktisk innse at man kanskje ikke ser ut som et fruktfat og dermed også vise ovenfor en partner at man er klar over det. 

17 minutter siden, Aucaman skrev:

Nei. De fleste mennesker har noen issues med seg selv. Hadde satt pris på ærligheten så lenge det ikke er:

"Ser jeg feit ut i denne?"

"Nei."

"Det sier du bare for å ikke såre meg, løgner!"

Jeg har ikke noe særlig til selvbilde selv, så det ville vært rimelig hyklersk av meg å kreve det av noen andre og forsåvidt.

Haha, jeg kjente meg litt igjen i den samtalen :fnise: Men enig, det må holdes på et saklig og modent nivå. 

TS

Skrevet

Min erfaring er at det er best å ikke sette seg selv i et dårlig lys. Det kan hende han bruker det mot deg senere. Det har skjedd meg. 

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker du om menn som støtter deg i synes på hva som er mindre pent med kroppen din? En ærlig mann med andre ord siden du tross alt har selvinnsikt.

AnonymBruker
Skrevet

Lett å utnytte folk som har dårlig selvtillit, spesielt når de er følsomme. 

Anonymkode: 6645f...5ca

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå snakker jeg ikke om å snakke ned seg selv, men påpeke åpenbare feil og mangler. Som har selvinnsikt og kunne se hva som er mindre pent ved en selv. 

Er det ikke litt koselig for menn å kunne hjelpe, støtte og bygge opp dama? 

Nei. Men jeg føler ikke det er nødvendig når det er moderat. Det er slitsomt når det blir en issue. 

Jeg foretrekker at dama skjønner at det jeg ser i henne er noe mer enn det hun ser og at det i seg selv er nok bekreftelse.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Summers skrev:

Hva tenker du om menn som støtter deg i synes på hva som er mindre pent med kroppen din? En ærlig mann med andre ord siden du tross alt har selvinnsikt.

Det er selvsagt helt greit hvis han mener det. Ærlighet varer lengst, men er jo lov å ha litt filter. 

4 minutter siden, Klopp skrev:

Nei, men er jo litt trist.

På hvilken måte? 

TS

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er selvsagt helt greit hvis han mener det. Ærlighet varer lengst, men er jo lov å ha litt filter. 

TS

Så lenge han kun bekrefter det du klager over så er det greit?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Summers skrev:

Så lenge han kun bekrefter det du klager over så er det greit?

Ja. Hvis jeg klager over mageflesket mitt og han også syns jeg har mye mageflesk, så er det greit at han bekrefter det. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Druid skrev:

Nei. Men jeg føler ikke det er nødvendig når det er moderat. Det er slitsomt når det blir en issue. 

Jeg foretrekker at dama skjønner at det jeg ser i henne er noe mer enn det hun ser og at det i seg selv er nok bekreftelse.

Men hvis hun klager over at hun er feit og hun er feit, er du da villig til bekrefte det ovenfor henne? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis hun klager over at hun er feit og hun er feit, er du da villig til bekrefte det ovenfor henne? 

Siden kvinner normalt sett ikke oppfører seg rasjonelt, selvfølgelig ikke. Men jeg har mine teknikker for å få fokus over på ting jeg kan bekrefte. Min tilstedeværelse forteller at hennes overvekt er ett større problem for henne enn for meg. 

Gjest Klopp
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte? 

TS

Det er trist at hun ikke kan være fornøyd med seg selv. For det er en grunn til at jeg blir sammen med dama. Hun er perfekt i mine øyner og da er det trist at hun ikke kan se hvor herlig hun er selv også.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Druid skrev:

Siden kvinner normalt sett ikke oppfører seg rasjonelt, selvfølgelig ikke. Men jeg har mine teknikker for å få fokus over på ting jeg kan bekrefte. Min tilstedeværelse forteller at hennes overvekt er ett større problem for henne enn for meg. 

Hva hvis hun klager over at hun er feit, men ikke er det? Hva sier du hvis hun egentlig er på grensen til undervekt? Sier du noe spesielt da, eller får du bare fokuset over på andre ting? 

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det en attraktiv kvalitet siden jeg selv har dårlig selvbilde, og tenker at jeg derfor passer best med ei slik frøken. Skikkelig turn-off er når folk er selvgode, det har jeg aldri hatt sansen for.

Anonymkode: 0ff4a...36b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...