Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å gå fra min samboer. Vi har ikke hatt det bra på lenge, eneste som holder meg igjen er ungene og økonomi. Jeg jobber 90% og tjener underkant av 300000. Går jeg opp i stilling vil jeg tjene ca 3500000. To barn under 12 år. Har aldri klart meg på egne bein, da min samboer har tjent godt. Er det noe håp for meg? :( 

Anonymkode: 9a9ef...e87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du å kjøpe bolig? Hva med å leie, til å begynne med i alle fall. Om det er mulig å få kjøpt noe med lønnen din og startlån kommer an på hvor i landet du bor (priser o.l.)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan vi alvorligtalt ikke svare deg på. Disse lånene praktiseres ulikt fra kommune til kommune. Du må ha dokumentasjon på samlivsbrudd for å kunne søke. 

Anonymkode: 38e7e...aa7

• Liker 1
Gjest Jessica
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å gå fra min samboer. Vi har ikke hatt det bra på lenge, eneste som holder meg igjen er ungene og økonomi. Jeg jobber 90% og tjener underkant av 300000. Går jeg opp i stilling vil jeg tjene ca 3500000. To barn under 12 år. Har aldri klart meg på egne bein, da min samboer har tjent godt. Er det noe håp for meg? :( 

Masse håp for den der ute😄 Snakk med kommunen og evt nav om andre ytelser. Lykke til

Endret av Jessica
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fast jobb? Jeg fikk maksimalt lån med din inntekt men jeg har bare en da. Ring kommunen og spør? 

Anonymkode: f6561...bc1

Skrevet

Er det en 0 for mye? x) Ellers er det jo å gå opp i stilling til 3,5mill veldig bra! :D 

men, enig med Jessica, prat med kommunen og nav.
Du klarer deg nok på egne ben skal du se, selv om det blir tøft i starten :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...