Gå til innhold

Andre gangen denne uken jeg glemmer at jeg ikke har boksåpner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva faen er galt med meg? Og ja, jeg har boksåpnere, bare ikke i Oslo. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre, du har nok fått demens.

Anonymkode: 7d36e...83c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kan du ikke bare bruke en snusboks?

Endret av Summers
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Summers skrev:

Hvordan åpner man en blikkboks med en snusboks? 

Anonymkode: 59a95...985

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke en kniv og noe hardt å hamre med :P 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan åpner man en blikkboks med en snusboks? 

Aner ikke, jeg snuser ikke og jeg har ikke hermetikk, men sett folk åpne ting med snusboks.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Summers skrev:

Jeg snuser ikke, noen ganger røyker jeg men jeg tviler en halvtom pakke Lucky kan åpne en boks.

Av nysgjerrighet, hvordan åpner man en hermetikkboks med en snusboks?

Og jeg kommer ikke til å skrape opp huseiers "eksklusive" fliser for å åpne den.

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bruke en kniv og noe hardt å hamre med :P 

Kunne gjort det, men bestemte meg for å bare kutte ut sjampinjongen. Der verste er at jeg kjøpte mais på papp fordi jeg ikke hadde åpner. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Summers skrev:

Aner ikke, jeg snuser ikke og jeg har ikke hermetikk, men sett folk åpne ting med snusboks.

Virkelig? Har bare sett folk ta av korken på glassflasker med snusboks, men aldri åpnet en hermetikkboks. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg snuser ikke, noen ganger røyker jeg men jeg tviler en halvtom pakke Lucky kan åpne en boks.

Av nysgjerrighet, hvordan åpner man en hermetikkboks med en snusboks?

Og jeg kommer ikke til å skrape opp huseiers "eksklusive" fliser for å åpne den.

Kunne gjort det, men bestemte meg for å bare kutte ut sjampinjongen. Der verste er at jeg kjøpte mais på papp fordi jeg ikke hadde åpner. 

Det skjønner jeg godt. :P 

Gjest Badebuksa
Skrevet

Du får dra til den kommunale leiligheten din i Bergen og hente en da vet du :sarkasme:

Bare humor

Skrevet

Man bruker jo fersk sopp da mann!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Silfen skrev:

Man bruker jo fersk sopp da mann!

Jeg hadde masse fersk sopp, den hetet "aromasopp" håper den er god. Men siden jeg er lat ville jeg ha sjampis uten å kutte.

2 minutter siden, Badebuksa skrev:

Du får dra til den kommunale leiligheten din i Bergen og hente en da vet du :sarkasme:

Bare humor

Har jeg en kommunal leilighet i Bergen? Oo Hvis jeg hadde det hadde jeg kanskje hært meg å dra til Bergen. Dog er jeg skeptisk til at som er kommunalt. Kommunalt er litt som et kommunalt basseng, alle vet halvparten av vannet er piss, men alle later som ingenting. 

Gjest Badebuksa
Skrevet
Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg hadde masse fersk sopp, den hetet "aromasopp" håper den er god. Men siden jeg er lat ville jeg ha sjampis uten å kutte.

Har jeg en kommunal leilighet i Bergen? Oo Hvis jeg hadde det hadde jeg kanskje hært meg å dra til Bergen. Dog er jeg skeptisk til at som er kommunalt. Kommunalt er litt som et kommunalt basseng, alle vet halvparten av vannet er piss, men alle later som ingenting. 

Det er meldt fint vær, tror jeg. 

Men helt seriøst... får du tak i en GOD bokseåpner, tips meg... jeg kjøpte ny for litt siden og den døde i kampen mot en maisboks.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Badebuksa skrev:

Det er meldt fint vær, tror jeg. 

Men helt seriøst... får du tak i en GOD bokseåpner, tips meg... jeg kjøpte ny for litt siden og den døde i kampen mot en maisboks.

Jeg har en OK en, men den er hos eksen og hun har typen på besøk. 

Skrevet

så en video på youtube der man gnisser boksen i asfalten et par ganger også presser man på boksen, og vipps så spretter det av. Det så enkelt ut.

Skrevet

Hammer og skrujern funker fint som boksåpner forresten.

Skrevet

Sett hermetikkboksen rett på kokeplata, med full varme. Så åpner den seg etterhvert.

Vil dog anbefale å forlate rommet, og passe på å ha penger å avse til nytt kjøkken 😜

Skrevet
12 minutter siden, fruBeist skrev:

Sett hermetikkboksen rett på kokeplata, med full varme. Så åpner den seg etterhvert.

Vil dog anbefale å forlate rommet, og passe på å ha penger å avse til nytt kjøkken 😜

Tror kjøkkenet her er noe billig IKEA-greier. Men jeg har induksjon, så jeg tror ikke det funker. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ambivalentReaction skrev:

Hva faen er galt med meg? Og ja, jeg har boksåpnere, bare ikke i Oslo. 

Tidlig Alzheimers, kanskje?  :ohmy:  :P

Anonymkode: 14670...182

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tidlig Alzheimers, kanskje?  :ohmy:  :P

Anonymkode: 14670...182

Ugh, oldemor er dement, men så er jo hun hundgammel da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...