AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Som overskrifter spør etter, noen som har Apple watch her? hvilken farge? Hva bruker du den mest til? Hva syns du om de nye båndene som har blitt lansert nå nylig? Anonymkode: b0c2b...7ac
Titania Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Har rosegull, og er superfornøyd :D Bruker den egentlig mest som aktivitetsarmbånd, men samtidig gjør den det også litt "enklere" i sosiale sammenhenger om man får sms, eller noen ringer - så er det bare å se på klokken hvor smsen kom fra, eller hvem som ringer, og heller dra frem telefonen om det er noe viktig/spennende Har ikke giddet å teste noe særlig av appene til den enda Mente egentlig at jeg aldri kom til å trenge en, men da eplehuset hadde 1000 kr i avslag, og jeg hadde litt penger til overs, så ble det liksom bare sånn - og har ikke angret. Selv om den jo på en måte er unødvendig også Likte egentlig de nye båndene, men trives godt med det jeg har, så kommer nok ikke til å bytte :D
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 15 timer siden, Titania skrev: Har rosegull, og er superfornøyd :D Bruker den egentlig mest som aktivitetsarmbånd, men samtidig gjør den det også litt "enklere" i sosiale sammenhenger om man får sms, eller noen ringer - så er det bare å se på klokken hvor smsen kom fra, eller hvem som ringer, og heller dra frem telefonen om det er noe viktig/spennende Har ikke giddet å teste noe særlig av appene til den enda Mente egentlig at jeg aldri kom til å trenge en, men da eplehuset hadde 1000 kr i avslag, og jeg hadde litt penger til overs, så ble det liksom bare sånn - og har ikke angret. Selv om den jo på en måte er unødvendig også Likte egentlig de nye båndene, men trives godt med det jeg har, så kommer nok ikke til å bytte :D Har rosegull selv og enig det er en unødvendig ting, MEN jeg elsker den! Alltid noen som skal se på klokka og blir fasinert av den syns bare det er litt vanskelig å finne noen nye bånd som er fine til rosegull, har veldig lyst på loop båndet i sølv, men passer liksom ikke til fargen på klokka Anonymkode: b0c2b...7ac
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Jeg kjøpte min på tirsdag! Så den er fremdeles ganske fersk, men jeg er veldig fornøyd. Det var avgjørende for meg at den sank 500, da jeg syns den har vært litt for dyr før Jeg kjøpte i gull, vurderte rosegull, men gikk heller for gull med tanke på at fargen nok passer til flere bånd. Jeg ser for meg jeg kommer til å bruke den mest som aktivitetsarmbånd, men jeg syns det er veldig digg at jeg slipper å ta opp telefonen hver gang den lager lyd. Anonymkode: 01d2e...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå