AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Jeg har et minne som kommer opp jevnlig og som gjør at jeg krymper meg innvendig For 20 år siden var jeg ansatt i en butikk og under julerushet en dag var jeg uggen i magen. Plutselig kom det en grusom eim....fra meg 😅 Sto sammen med flere kunder og kolleger- så de må ha merket at det var meg. Sa ikke noe bare gikk... uansett- 20 år siden og fremdeles rødmer jeg over denne hendelsen! Og tenker på den jevnlig, iallfall 1-2 G i mnd😣😣😣 hvordan "komme over" og glemme, og har dere noen slike minner som stadig dukker opp? Anonymkode: 187c3...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Du kan tenke på meg, som tissa på meg hos ei venninne. I 10.klasse. Rakk bare ikke frem. Eller da jeg dreit meg ut på vei til jobb og måtte snu. Eller da jeg glemte å fjerne kjønnhårene fra badekaret (???) før svigers kom på besøk og han skulle på do. Eller da jeg blødde gjennom i 17.maitoget. EN JÆVLA FIS ER INGENTING. Anonymkode: 69012...d7a 17
Kristiansand123 Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan tenke på meg, som tissa på meg hos ei venninne. I 10.klasse. Rakk bare ikke frem. Eller da jeg dreit meg ut på vei til jobb og måtte snu. Eller da jeg glemte å fjerne kjønnhårene fra badekaret (???) før svigers kom på besøk og han skulle på do. Eller da jeg blødde gjennom i 17.maitoget. EN JÆVLA FIS ER INGENTING. Anonymkode: 69012...d7a Å satan! Ahahahahahhaha!!!!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 😂😂😂😂 takk til AB for en god latter 😂😂😂😂 og godt livet går videre, både fra det ene og det andre! Ts 😀 Anonymkode: 187c3...5f3
Gjest Daryl Dixon Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Vi alle har pinlige øyeblikk som hjemsøker oss..
Gjest Blomsterert Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Vi var på vei til byen da vi var yngre. Det var sommer og vi skulle starte tidlig og så gå fra pub til bin. Jeg dansa litt rundt gjennom et lite området de drev å bygde. Så danset jeg bakover og hørte bare et høyt ØY! Bak meg. Noe traff meg bak på knærne,og plask,så lå jeg oppe i ri trillebår med brun sand/leire. Pynta og sminka lå jeg oppe i trillebåra full av tjukk brun leire! Han ene arbeidstakeren dro meg opp. Armer,ben og klær var fulle av Leira,jippi! De andre i gjeng en lo så de holdt på å dø. Hadde masse i håret også,og det var laaangt. I ansiktet også. Hjelpe meg som de lo. Jeg var bare sjokkert,,for hadde skjedd for fort! Så var valget om å gå hjem å dusje og bytte klær igjen. Gjennom flere gater. Ikke gøy når folk. pekte og lo. Det var flaut!! 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Jeg har et minne fra da jeg var liten som hjemsøker meg og jeg blir så flau av å tenke på det. Kanskje det er en endel gamle følelser som gjør at det er ekstra ille å tenke på det. Husker jeg var på besøk hos noen,og vi var på tur et sted der det ikke var do. Jeg måtte veldig og skulle gå bak et sted for å tisse,men rakk ikke frem i tide så tisset på meg. Akkurat det var jo ikke så ille,men det var det at jeg ikke turte å si fra om at jeg hadde tisset på meg. De jeg var på besøk hos sa heller ingenting selv om de må ha merket det,og da jeg kom hjem følte jeg så mye skam over det at jeg kastet klærne jeg hadde på meg. Må vel nevne at jeg var redd for at mine foreldre skulle bli sinte siden de ofte ble det over små og store ting. Ellers har jeg tisset på meg da jeg var ute på byen. Få toalett,veldig tissetrengt og masse folk er ikke en god kombinasjon Gikk rett hjem etter det. Jeg har også bæsjet på meg foran en kjæreste. Heldigvis var det bare han der,men det var veldig flaut allikevel. Anonymkode: 39773...f75
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #8 Skrevet 3. april 2016 Jeg tryna oppi en utedo på hytta til min første kjæreste. Faren måtte spyle meg med hageslange og jeg luktet drit i uker etterpå... Anonymkode: 55fc2...6dd 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #9 Skrevet 3. april 2016 Ja, huff, dere. Tror vi alle har minst et par pinlige hendelser på minnet. Jeg føler ofte at jeg driter meg ut! I sommer tisset jeg på meg på vorspiel hos noen jeg absolutt ikke kjenner. Det var dokø.. Heldigvis hadde jeg på meg en bukse, som 'sugde opp' (herregud 🙈) urinen. Og da det ble ledig på do, sto jeg der i minst en halvtime mens jeg prøvde å tørke buksen. Troor ingen la merke til det. Fortalte de andre at eksen hadde ringt meg, og at jeg hadde sølt vann på buksa fra vasken fordi det sprutet. Selvsagt presterte en fyr å ta meg på låret, hvor det fremdeles var litt vått.. Vet ikke om han svelget forklaringen min... Tror heller ikke at det var noe vått igjen på gulvet. Heldigvis fikk jeg buksen min tør til vi skulle dra videre også. Men off, kleint!! Anonymkode: 13c83...47a 1
globalagogo Skrevet 3. april 2016 #10 Skrevet 3. april 2016 Beklager å måtte si det men tror de fleste ville merket det altså! Tiss lukter spesielt og kjenens klammere enn vann... 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #11 Skrevet 3. april 2016 8 minutter siden, globalagogo skrev: Beklager å måtte si det men tror de fleste ville merket det altså! Tiss lukter spesielt og kjenens klammere enn vann... Sant at det lukter, men jeg vasket buksa med såpe og vann også. Mener det ikke luktet veldig ille, men vet ikke Vi var alle temmelig fulle, også var det ikke lenge fra jeg hadde uhellet til vi stakk. Dog, man vet aldri.. ;p Anonymkode: 13c83...47a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #12 Skrevet 3. april 2016 Jeg gjør pinlige ting hele tiden. For bare noen uker siden gikk jeg baklengs med handlevogna mi i butikken og rett inn i noen svære kasser med appelsiner. Prøvde å støtte meg til vogna men det gikk dårlig så jeg datt rett på ræv ned i appelsinene. Dritvondt gjorde det også siden jeg tviholdt i vogna og fikk den over meg. Takk til høyere makter for at fruktavdelingen var ganske tom akkurat da! Bare en dame som fikk det med seg Anonymkode: 9d07c...0aa 3
goodbye_kitty Skrevet 8. april 2016 #13 Skrevet 8. april 2016 Har mange. Og vil ikke skrive dem her en gang Heldigvis er det stort sett bare en selv som tenker mye på episodene i etterkant.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #14 Skrevet 8. april 2016 Ahhhh såkalte "Cringe attacks". Hadde masser av de før men etterhvert som årene går blir det bedre, haha. Pleier fortsatt å få de noen ganger. En gang på jobb skulle jeg sitte på huk og ta søppelposen og hele buksa mi revna i skrittet foran kollegaen min. Noe som var flaut i seg selv, men jeg ble så paff at jeg bare lot som ingenting, tok søpla og stod å gjemte meg bak en dør til hun gikk så jeg fikk skifta. *Cringe* Anonymkode: 1466b...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #15 Skrevet 8. april 2016 Jeg hadde en alene-hjemme-fest en gang og det kom kanskje litt flere enn jeg hadde tenkt å invitere. Ingen krise, men det endte med at et litt eldre par fant veien inn på rommet mitt og leste dagboka mi. Ikke særlig morsomt når man er 15 år. Særlig ikke når jeg hadde skrevet opp til flere sider om hvor forelska jeg var i en gutt i gjengen deres (superhemmelig.. INGEN visste det). Og ja, jeg er sikker på at de hadde lest det, for boka lå åpen på nattbordet mitt på rett side. 25 år senere får jeg fortsatt angst når jeg tenker på det. Anonymkode: 97feb...e72 1
globalagogo Skrevet 8. april 2016 #16 Skrevet 8. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en alene-hjemme-fest en gang og det kom kanskje litt flere enn jeg hadde tenkt å invitere. Ingen krise, men det endte med at et litt eldre par fant veien inn på rommet mitt og leste dagboka mi. Ikke særlig morsomt når man er 15 år. Særlig ikke når jeg hadde skrevet opp til flere sider om hvor forelska jeg var i en gutt i gjengen deres (superhemmelig.. INGEN visste det). Og ja, jeg er sikker på at de hadde lest det, for boka lå åpen på nattbordet mitt på rett side. 25 år senere får jeg fortsatt angst når jeg tenker på det. Anonymkode: 97feb...e72 Det var bare utrolig slemt gjort av dem. Virkelig. 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #17 Skrevet 8. april 2016 12 minutter siden, globalagogo skrev: Det var bare utrolig slemt gjort av dem. Virkelig. Jeg hadde nok ikke tenkt at noen skulle gå inn på rommet mitt i det hele tatt, ettersom festen i utgangspuktet var så liten. Men så mistet jeg litt oversikten og dagboka lå under puta mi. Altså ikke så gjemt som den burde vært. Husker at jeg gjemte meg helt bort uka etterpå. Det var nesten verdens undergang! Og det var slemt som fy. De kunne i det minste lukket dagboka og lagt den tilbake på plass. Da hadde det i alle fall vært en sjanse for at de ikke hadde sett den. Anonymkode: 97feb...e72
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #18 Skrevet 9. april 2016 Hahaha herlig. Elsker å lese flauser. Er veldig god på dem selv og har mange "cringe attacks" og spiller av episoden igjen og igjen. Selvfølgelig kommer jeg ikke på noen nå.... Anonymkode: 4754f...334
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #19 Skrevet 9. april 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha herlig. Elsker å lese flauser. Er veldig god på dem selv og har mange "cringe attacks" og spiller av episoden igjen og igjen. Selvfølgelig kommer jeg ikke på noen nå.... Anonymkode: 4754f...334 Spesielt får jeg de når jeg ligger i mine egne tanker å prøver å sove. Spiller de om igjen og om igjen, slår plutselig ned som ett lyn Anonymkode: 1466b...d2e 1
Gjest ClickB4it Skrevet 9. april 2016 #20 Skrevet 9. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spesielt får jeg de når jeg ligger i mine egne tanker å prøver å sove. Spiller de om igjen og om igjen, slår plutselig ned som ett lyn Anonymkode: 1466b...d2e Åh, hater sånne kvelder. Kjenner at magen vrenger seg og jeg blir liggende i fosterstilling. Det er helt grusomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå