Gå til innhold

Mini "freak out"

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal gifte meg om tre uker og gleder meg veldig..

Men magen min slår litt kolbøtter for tida likevel.. Plutselig er jeg kjempekritisk til alle småfeil ved min kjære og synes at alle menn jeg møter på jobb med ett er blitt så mye kjekkere.. :ler:

Men aller mest gleder jeg meg til å bli gift med den varmeste og herligst mannen jeg noen gang har møtt.. som har beriket mitt liv og gitt meg så mye kjærlighet.. og som jeg er stromende forelsket i..

Noen andre som har hatt en slik liten mini-freak-out..? :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! :oops:

Trodde aldri jeg skulle føle det sånn, men nå er det 1 uke igjen, og etter samtale med prest i går fikk alt fort en annen vri :ler: Ble liksom så veldig tankefull, og det var jo bra.

Vet jo at jeg har verdens beste gutt, men følelsen kom allikevel den :wink:

Skrevet

Jeg har aldri vært i tvil i et eneste sekund på at det er og var riktig å gifte meg med min elskede ektemann. Han er uten tvil verdens aller beste, og selv i de argeste krangler kjenner jeg i dypet av mitt hjerte at jeg er glad og lykkelig for at han er min. Høres kanskje glossy ut, men der er sånn jeg føler det.......

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har aldri vært i tvil i et eneste sekund på at det er og var riktig å gifte meg med min elskede ektemann. ....

Jeg setter ikke pris på at du antyder at jeg skulle være i tvil! :evil:

Skrevet

Jeg setter ikke pris på at du antyder at jeg skulle være i tvil! :evil:

Hvor i all verden snakker jeg om deg?

Skrevet
[Jeg setter ikke pris på at du antyder at jeg skulle være i tvil! :evil:

Det var da sikkert ikke sånn det var ment. ;)

Men siden vi er inne på sånne mini freak outs... Det er faktisk mange bruder og brudgommer som får litt nerver rett før bryllupet. Noen av de tenker kanskje i et ørlite øyeblikk: " Er h*n virkelig den rette for meg", før de slår tanken fra seg og tenker at selvfølgelig er h*n det! Tror ikke det er så uvanlig at noen har et brøkdels sekund i tvil, før de ler av seg selv for å ha tenkt tanken. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor i all verden snakker jeg om deg?

Du snakker ikke om meg, men du skriver at du "aldri har vært i tvil" som et svar på tråden om "mini freak out".. Da ligger det jo ganske tykt utenpå at du mener det å ha en slik "freak out" er å være i tvil..

Skrevet

Hva er en mini-freak-out, da, om ikke det er å være bittelitt i tvil...?

Jeg har aldri hatt hverken mini eller maxi freak-out av noe slag, jeg har alltid visst at dette er det rette for meg.

Innlegget er endret.

Misty - moderator

Gjest Anonymous
Skrevet
.Sitatet er fjernet - Misty (mod)

Jeg er nemlig så merkelig at jeg vet at dette er riktig for oss, men likevel synes det er så stort osv at jeg får litt "fnatt" noen tider.. Akkurat som omkring mange av de andre store begivenhetene i livet.. :P

Innlgget er endret noe. Misty - (mod)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjenner meg igjen i det å få litt fnatt uten å være i tvil om at mannen er rett: vi hadde et veldig stort bryllup, og i forkant følte jeg noen ganger at det hadde vært veldig deilig å reise bort og gifte oss alene istedet. - Er det sånn du har det? I såfall kan jeg trøste med at bryllupsdagen vår i hvertfall gikk kjempefint: jeg følge meg bare trygg og glad hele dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...