ajarRun Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Takk for at du beskriver problemet så detaljert, jeg liker spesielt at du informerer hvilken skru det var, hvor på datamaskinen den ble brukt og hva dens tilsynelatende funksjon var. I tillegg er jeg veldig fornøyd med at du har tatt detaljerte bilder slik at vi lett kan identifisere problemet. Etter en nøye gjennomgang av ditt detaljerte og presise innlegg har jeg dessverre kommet fram til at dette ikke kan repareres. Kjøp en gammel ThinkPad neste gang, datamaskiner solgt til forbrukere er nesten utelukkende søppel. Ikke kjøp de nye konsumer-ThinkPaddene heller, de suger også. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Takk for at du beskriver problemet så detaljert, jeg liker spesielt at du informerer hvilken skru det var, hvor på datamaskinen den ble brukt og hva dens tilsynelatende funksjon var. I tillegg er jeg veldig fornøyd med at du har tatt detaljerte bilder slik at vi lett kan identifisere problemet. Etter en nøye gjennomgang av ditt detaljerte og presise innlegg har jeg dessverre kommet fram til at dette ikke kan repareres. Kjøp en gammel ThinkPad neste gang, datamaskiner solgt til forbrukere er nesten utelukkende søppel. Ikke kjøp de nye konsumer-ThinkPaddene heller, de suger også. Et enkelt spørsmål trenges ikke besvares så spydig, unge mann. Anonymkode: 231d0...3ed
ajarRun Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Et enkelt spørsmål trenges ikke besvares så spydig, unge mann. Anonymkode: 231d0...3ed Ok da. Hvor lang er en snor? Hvor mye veier en ost? Hvor mye vann får man plass til i en bøtte? Hvor bred er en planke? Det er enkle spørsmål, men de kan umulig svares på. Jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal stille spørsmål som man vet ikke kan besvares med den informasjonen man gir.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Kan jeg bruke lim i eller vil det ødelegge mer enn fikse? Anonymkode: 231d0...3ed
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 Legg ut et bilde da vel? Anonymkode: 07eea...78f
ajarRun Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg bruke lim i eller vil det ødelegge mer enn fikse? Anonymkode: 231d0...3ed Igjen, det kommer an på hvor skruen er. Og hva du har tenkt til å lime. Hvis du tar et bilde, eller tegner hvor skruen er eller forklarer hvor den er kan vi kanskje gi noen vettuge råd. Jeg vil i utgangspunkt fraråde lim, og hvis du velger det må du finne et som ikke smelter eller tar fyr ved høye temperaturer. De fleste datamaskiner fungerer fint selv om de mangler 3-4 skruer.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #8 Skrevet 31. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg bruke lim i eller vil det ødelegge mer enn fikse? Anonymkode: 231d0...3ed Greit at han kunne ha skrevet på bedre måte.. Men har han ett poeng.. Anonymkode: b9afc...a64
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 Den skruen som i hjørnet oppe ved skjermen. Skjermen knaker, og når den er i bevegelse, så løsner øvre del seg fra delen under. Er strømuttak der og også. Anonymkode: 231d0...3ed
ajarRun Skrevet 31. mars 2016 #10 Skrevet 31. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den skruen som i hjørnet oppe ved skjermen. Skjermen knaker, og når den er i bevegelse, så løsner øvre del seg fra delen under. Er strømuttak der og også. Anonymkode: 231d0...3ed Så når laptopen er åpen er det på toppen i høyre eller venstre hjørnet? Kan du bruke tape? Det er vel egentlig en av de bedre plassene å lime, men husk at hvis du knuser skjermen vil den være søppel da.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #11 Skrevet 31. mars 2016 Tape holder ikke. Venstre. Anonymkode: 231d0...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå