AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Når jeg slapper helt av, altså ikke strammer magen er den den ikke flat. Den er litt større i partiet under navlen. Huff..hva kan jeg spise uten å se slik ut? Dette er det jeg har spist om dagene, la oss regne siste uka her.. frokost: 2 stekte egg på brødskive + en liten tallerken havregrøt med pære, kanel og stevia. kan gå super sulten i et par timer, eller kaste i meg sånne små brødbiter. Som ikke metter noe særlig, bare så en ikke skal føle at en sulter ihjel. Måltid etter jobb: nudler med brokkoli. Eller grov spagetti med 1 hel kuttet hvitløk og div grønt. i tillegg spiser jeg ingefær. Naturell uoghurt til kvelds. Ikke sånn stor tallerken. drikker noen glass helmelk da. Er det noe her jeg bør bytte ut? Spise mindre av ? Så må jeg legge til at jeg elsker kaffe, men tilsetter ingenting. Anonymkode: 0d2c5...11d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Flat mage!!! Ikke galt. Anonymkode: 0d2c5...11d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Du spiser alt for lite. For kvinner er det naturlig å ha fett på magen, spesielt under navlen. Du må ha noe å gå på hvis du blir gravid og ikke får i deg noe mat, og så må fosteret beskyttes. Kanskje du skulle snakket med psykolog eller helsesøster o.l? Anonymkode: bb0f4...d01 6
Pringle Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Kvinnemager skal ikke være flate, og spiser du ikke kjøtt eller fisk? 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 44 minutter siden, Pringle skrev: Kvinnemager skal ikke være flate, og spiser du ikke kjøtt eller fisk? Nei? Veeeeødig sjelden. Spiste tunfisk for ikke så lenge siden men det er veldig lenge imellom. Og en burger for første fang på 3 uker. Det er det eneste . Spiser kanskje kjøtt 2-3 ganger i mnd. Anonymkode: 0d2c5...11d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei? Veeeeødig sjelden. Spiste tunfisk for ikke så lenge siden men det er veldig lenge imellom. Og en burger for første fang på 3 uker. Det er det eneste . Spiser kanskje kjøtt 2-3 ganger i mnd. Anonymkode: 0d2c5...11d Hvorfor? Anonymkode: bb0f4...d01 1
Ixnay Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 Kroppen din går jo i sparemodus. Med en gang den får næring så holder den på det for harde livet. Du spiser altfor lite. Støtter brukeren over her som sier at du kanskje bør snakke med noen. Virker som du har et veldig usunt forhold til mat. 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #8 Skrevet 31. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe her jeg bør bytte ut? Spise mindre av ? Du bør bytte ut hele kostholdet ditt. Du spiser alt for lite! Du må spiser MER ikke mindre. Anonymkode: 11ff4...5b1 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 Det er jo helt normalt at magen står litt ut når man har spist. Ut fra hva du nevner at du spiser burde du kanskje lese deg litt opp om kosthold eller ta kontakt med en ernæringsfysiolog. Anonymkode: 7ee0f...f3a 4
Rainbow Skrevet 31. mars 2016 #10 Skrevet 31. mars 2016 (endret) Hvor er lunsjen? Du bør spise hver tredje til fjerde time..! Hvordan greier du å jobbe når du har spist så lite? Får du ikke vondt i hodet og blir kvalm? Hva gjør du når kolleger spiser sin lunsj? Spis mer, og spesielt mer proteiner. Jeg er vegetarianer, og selv om du ikke er det spiser du lite proteiner. Kikerter, linser og bønner samt quinoa inneholder mye protein. Du får det jo i yoghurt, egg og melk, men bør ha det i alle måltider. Endret 31. mars 2016 av Rainbow
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #11 Skrevet 31. mars 2016 Det er helt normalt å ha litt mage, det er ikke sunt å gå rundt og være sulten. Jeg får inntrykk av at dette er noe du stresser med. Stemmer det? Fungerer magen din som den skal? Hva med å¨flytte fokus over på det og hvilket vidunderlig maskineri kroppen faktisk er heller enn at magen ikke er flat? De færreste mager er det.. Anonymkode: e716f...f69 1
Gjest Runforit Skrevet 31. mars 2016 #12 Skrevet 31. mars 2016 Spis mer! Jeg spiser mye mer enn deg og har paddeflat mage. Men pære og brokkoli kan gjøre deg oppblåst.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #13 Skrevet 31. mars 2016 38 minutter siden, Rainbow skrev: Hvor er lunsjen? Du bør spise hver tredje til fjerde time..! Hvordan greier du å jobbe når du har spist så lite? Får du ikke vondt i hodet og blir kvalm? Hva gjør du når kolleger spiser sin lunsj? Spis mer, og spesielt mer proteiner. Jeg er vegetarianer, og selv om du ikke er det spiser du lite proteiner. Kikerter, linser og bønner samt quinoa inneholder mye protein. Du får det jo i yoghurt, egg og melk, men bør ha det i alle måltider. Nei, dette er ikke noe man bør, men et forslag til hvordan legge opp inntak av mat gjennom dagen. Når det er sagt er jeg selvsagt enige med det fleste her om at TS bør spise mer. Anonymkode: af642...e00 4
Rainbow Skrevet 1. april 2016 #14 Skrevet 1. april 2016 Ja, det er jo en generell anbefaling, men siden Ts ikke spiser mellom frokost og middag tenkte jeg den var veldig innafor her!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #15 Skrevet 2. april 2016 Jeg tror jeg ville kuttet ut pasta som er karbohydratkongen og kan gjøre deg "oppblåst" Potet er et bedre alternativ. Enten det eller fullkornsris Anonymkode: e0ee9...bdf 1
Rosewood Skrevet 2. april 2016 #16 Skrevet 2. april 2016 Nudler med brokkoli til middag? Spaghetti med grønnsaker? Det hørtes nitrist og lite spennende ut. Hva med kjøtt/fisk, saus? Er du vegetarianer eller noe siden du ikke spiser kjøtt? Isåfall kan du jo legge til bønner eller linser, du får jo nesten bare i deg karbohydrater... Frokosten høres da bra ut, men du burde få i deg et måltid mellom frokost og middag da. 3
drue Skrevet 2. april 2016 #17 Skrevet 2. april 2016 (endret) Den 3/31/2016 at 17.15, Ixnay skrev: Kroppen din går jo i sparemodus. Med en gang den får næring så holder den på det for harde livet. Du spiser altfor lite. Støtter brukeren over her som sier at du kanskje bør snakke med noen. Virker som du har et veldig usunt forhold til mat. Det er ingenting som heter sparemodus. Er dog enig i at TS behøver å spise mer mat. Endret 2. april 2016 av drue
Gjest Coolaid Skrevet 3. april 2016 #18 Skrevet 3. april 2016 Det er interessant å lese at dere higer etter noe som strider mot kvinnekroppens naturlige anatomi. Vil dere egentlig se mer ut som menn og mindre som kvinner ?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #19 Skrevet 3. april 2016 3 timer siden, Coolaid skrev: Det er interessant å lese at dere higer etter noe som strider mot kvinnekroppens naturlige anatomi. Vil dere egentlig se mer ut som menn og mindre som kvinner ? Det finnes kvinner med lav fettprosent. Det gjør dem ikke mindre kvinne at de har flat mage. Anonymkode: ef288...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå