Gjest Elseby13 Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Jeg ser at samme tur kan koste forskjellig fra dag til dag. Og det kan være forskjellige priser når du sjekker to ganget i løpet av samme dag. Men jeg ser ikke noe mønster i det. Så hva tror dere? Når på døgnet er det smartest å bestille ?
makkapakka Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 jeg ser på det fra uke til uke, det er mønsteret jeg har oppdaget på den søkemotoren jeg holder på med.
Gjest Tamsi Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Har hørt at man bør sjekke slike priser i incognito, fordi de lagrer cookies eller noe, og prisene går litt opp når man ser på samme tur flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Har hørt at man får lavere priser på windows-pc enn på mac Selv har jeg mac, så mulig jeg har betalt for mye de siste årene... Anonymkode: 2ba33...28d
Gjest Elseby13 Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 2 timer siden, makkapakka skrev: jeg ser på det fra uke til uke, det er mønsteret jeg har oppdaget på den søkemotoren jeg holder på med. Kan du forklare litt nærmere?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 2 timer siden, Tamsi skrev: Har hørt at man bør sjekke slike priser i incognito, fordi de lagrer cookies eller noe, og prisene går litt opp når man ser på samme tur flere ganger. Prøvde dette nå nettopp, fikk opp samme pris!! Anonymkode: 9ed7d...70a
NumberSix Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 (endret) Kan være lurt å slette logg og cookies hvis du ofte googler reiser. Har flere ganger søkt etter reiser, og sett at prisene går litt opp for hver gang på de mest brukte søkemotorene. Etter å ha slettet cookies og slikt, da er turen nede i det billigste igjen. Har "spart" noen hundrelapper på dette. Edit: Dette har jeg merket meg spesielt hos Hotels.com. Endret 1. april 2016 av NumberSix
Kamikatze Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 Kan være lurt å bruke proxy. Enkelte nettsteder plusser på prisen når de oppdager at surferen er "en søkkrik nordmann".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå